Gravatar

#1461 gi-jones 16 år siden

#1459: Altså de ting jeg har set gav ingen farvefornemmelse. Og så vidt jeg lige kan gennemskue bruger man jo hele den grønne og hele den røde kanal på 3d-effekten. Det vil sige, at det ene øje kan ikke se rødt og det andet kan ikke se grønt. Så kan vi måske diskutere at den blå kanal kan bruges til et eller andet, men det er nok ikke store ting i sig selv.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1462 Takfornu 16 år siden

Tjaaa nyder morgenkaffen og et herlig klip med Tina Fay som Sarah Palin ...

http://blog.socialmedian.com/2008/09/official_vide...

HK hvor hun ligner godt :) - TF for president !
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1463 lagoni 16 år siden

Jeg er kommet for sent op, har en masse lektier der skal nåes og har brændt mig slemt på elkedlen. Øv-dag.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1464 Takfornu 16 år siden

# 1463 Pust puste ... Koldt vand på .... :)

Det er også Tycho Brahe dag i dag ifølge kalenderen :-/
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1465 rockysds 16 år siden

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#1466 Takfornu 16 år siden

# 1465 Indeed RIP :(
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1467 filmz-Le Samouraï 16 år siden

#1461 - Det er en god pointe. Jeg ved, at de gamle 3D-farvefilm i deres oprindelige release gjorde brug af det alternative system med polariseret glas og to synkroniserede projektorer. Så hvordan de ser ud, når de er konverteret til to-farvet anaglyphic 3D, er et rigtigt godt spørgsmål. Jeg skal gerne melde tilbage, når jeg får filmene. Wikipedias artikel om anaglyphic 3D har dog et par farveeksempler, som ikke giver de store problemer.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#1468 Takfornu 16 år siden

Kan man egentlig se gamle 3D film med de briller man får udleveret til forestillingerne i dag ?
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1469 Guts 16 år siden

Så blev dagen lidt lysere.

Niceness!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#1470 elwood 16 år siden

#1469 står i konsol tråden, og er ikke den store overraskelse, det havde de lidt sagt et stykke tid, men rart endelig og få bekræftelse på det

hmm dit profil billede, der er noge velkendt over det hehe.


8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: