Gravatar

#14791 Highland Park 16 år siden

#14790: Tak for den udførlige beskrivelse. :D

Skuffende video... så kan det vist heller ikke blive mere ufarligt og søvndyssende.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#14792 tiany 16 år siden

Highland Park (14791) skrev:
Skuffende video... så kan det vist heller ikke blive mere ufarligt og søvndyssende.

Det er melodi grand prix - hvad f**den regner du med ;)
Valar morghulis
Gravatar

#14793 Highland Park 16 år siden

#14792: Hehe... jeg regnede ikke med noget, men derfor har man vel altid lov at håbe. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#14794 filmz-jonasgr 16 år siden

Har lige læst Filmlands anmeldelse af "Det hvide bånd".

Det at den bliver sammenlignet med Caché gør bestemt ikke mine forventninger mindre. Glæder mig til at læse anmeldelsen herinde på filmz, forhåbentlig i morgen :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14795 Thomsen 16 år siden

Jeg kan se, at modtageren har hentet de penge, jeg sendte for den zombie-figur, jeg har skrevet en del om. Så nu mangler jeg bare, at de sender den. Jeg fik en mail søndag nat om, at de regnede med at sende den senest fredag, så det håber jeg holder. Jeg kan godt mærke, at jeg er lidt ekstra nervøs for det hele. Pengene er sendt med Western Union, så hvis de snyder mig, er der intet, jeg kan gøre ved det. Uha...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14796 Thomsen 16 år siden

Skal endeligt ind at se AVATAR i aften sammen med et par af drengene. Vi skal til late night forestilling i teenagerhelvedet Cinemaxx (også kendt som "Lille Albertslund"). Jeg håber da, at de skruer højt nok op til at overdøve larmen af mobiltelefoner...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14797 filmz-jonasgr 16 år siden

Nå den pakke som GLS skulle komme med i dag, kan jeg se er blevet anmeldt til ikke leveret klokken 8 i morges. Om vedkommende overhovedet har ringet på døren eller jeg blot ikke har hørt det skal være usagt, men afleveret er den i hvert fald ikke.

Nå den bliver nok sendt retur til afsender, hvem end det så er det kan GLS jo ikke engang oplyse om. Men forhåbentlig finder afsender ud af, at GLS ikke er et firma at sende pakker med, eller andre firmaer i den dur. Det er jo ikke til at vide om det kommer klokken 6 eller 24. Vil til enhver tid hellere have Postdanmark så, der ved man hvornår pakkerne kommer.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14798 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har lige fået en ekstraregning fra Dong, så det ser ud til at der ikke bliver plads i budgettet til en ny tatovering i næste måned. Nå, det går jo nok.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#14799 filmzkim 16 år siden

Har valget mellem at se "The Lazarus Project", "Dirty Pretty Things" eller "The X-Files: I Wan't To believe" fra 2008.

Hvilken er værd at se??
Gravatar

#14800 filmz-Bruce 16 år siden

Røntgen afslørede ikke noget, eller heldigvis konstateredes det, at der ikke var noget udover diskusprolabs. Så nu er jeg skrevet op til scanning og kommer forhåbentlig ind indenfor et par uger.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: