Har lige søgt en stilling som assisterende butikchef i Blockbuster. Det er måske lidt noget andet end det jeg umiddelbart gerne vil arbejde med, men ideen om at kunne få et arbejde og samtidig få rabat på film var for god til at overse.
Men må jo se om det giver noget - nu har jeg i hvert fald søgt min tre stillinger i denne uge - jubii.
Glæder mig til at se billeder af den figur. Nu har vi rigtig nok hørt meget om den. ;)
Det håber jeg da også. Men det er svært ikke at føle en eller anden form for uro, når man har et par hundrede dollars ude at svømme på en måde, hvor der ikke er den mindste form for sikkerhed, hvis modtageren beslutter sig for at snyde dig.
Og tåbeligt nok så fandt jeg i går blandt mine bookmarks endnu en forretning, der har den på lager - og som tager VISA, sender forsikret, med mulighed for FedEx og i det hele taget alt det, jeg gerne ville have haft. :-/
Jeg skal nok poste nogle billeder, når og hvis den kommer.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Har lige søgt en stilling som assisterende butikchef i Blockbuster. Det er måske lidt noget andet end det jeg umiddelbart gerne vil arbejde med, men ideen om at kunne få et arbejde og samtidig få rabat på film var for god til at overse.
Rabat??? Det være da være en del af arbejdet at man kan hjælpe kunderne, derfor gratis film og Cola med hjem :)
YES! Skal til min første jobsamtale siden jeg blev arbejdsløs - Endelig lidt succes :) Det er et barselsvikariat som planlægger/controller jeg har søgt, det vil bare være super at få, da det er rimelig relevant arbejde.
wimmie (14827) skrev:
Kendte én der arbejdede i Blockbuster og de måtte låne et vis antal gratis film om måneden...men det kan jo have ændret sig.
Det kan godt være :) I annoncen står der "Konkurrencedygtig løn, attraktiv bonus samt flere personalegoder."
#14821 tiany 16 år siden
Men må jo se om det giver noget - nu har jeg i hvert fald søgt min tre stillinger i denne uge - jubii.
#14822 cyberzed 16 år siden
#14823 Thomsen 16 år siden
Det håber jeg da også. Men det er svært ikke at føle en eller anden form for uro, når man har et par hundrede dollars ude at svømme på en måde, hvor der ikke er den mindste form for sikkerhed, hvis modtageren beslutter sig for at snyde dig.
Og tåbeligt nok så fandt jeg i går blandt mine bookmarks endnu en forretning, der har den på lager - og som tager VISA, sender forsikret, med mulighed for FedEx og i det hele taget alt det, jeg gerne ville have haft. :-/
Jeg skal nok poste nogle billeder, når og hvis den kommer.
#14824 Skeloboy 16 år siden
[url= Purple - Highway Star[/url]
#14825 tiany 16 år siden
Haderslev :)
#14826 Kiksmann 16 år siden
Rabat??? Det være da være en del af arbejdet at man kan hjælpe kunderne, derfor gratis film og Cola med hjem :)
#14827 wimmie 16 år siden
Ingen gratis cola dog :/
#14828 Thomsen 16 år siden
#14829 tiany 16 år siden
Det er et barselsvikariat som planlægger/controller jeg har søgt, det vil bare være super at få, da det er rimelig relevant arbejde.
Det kan godt være :) I annoncen står der "Konkurrencedygtig løn, attraktiv bonus samt flere personalegoder."
#14830 filmzkim 16 år siden