#..10 - jeg tænker der er en mulighed for det rent faktisk er en jeg kender og bare har glemt deres fulde navn (med min hukommelse er det langtfra usandsynligt) eller det er nogen jeg kender over nettet og kun kender deres 'nick'. Og så er jeg bare venlig :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg lytter til alternative James Bond-temaer og ser introsekvenserne: [url= Never Dies" w/ theme song by k.d. Lang[/url] For pokker hvor lyder det godt!
Brugeren LuiECuomo har lagt et væld af alternative temaer med dertilhørende introsekvenser ud på sin youtube-profil. Her er f.eks. en redigeret udgave af Ace of Bases ikke helt tossede "The GoldenEye" (titlen blev efterfølgende ændret til "The Juvenile"): [url= Opening w/ Ace of Base[/url]
#14816: Gør det noget? :) Tina Turner befandt sig jo også i slipstrømmen fra Shirley Bassey. Langs sang endte i stedet med at blive brugt under rulleteksterne.
#18417: Men det er jo også netop denne stemning, der er så karakteristisk for mange Bond-temasange. Jeg synes slet ikke, at det er et problem, når nummeret er så fedt.
Kiksmann (14817) skrev:
Men den med Ace of base lugter en smule :p
Hendes vokal er for svag, og teksten er kedelig, men jeg synes faktisk, at musikken passer ret godt til introsekvensen.
#14811 Wangsgaard 16 år siden
#14812 lagoni 16 år siden
#14813 Lady Arwen 16 år siden
#14814 filmz-Bruce 16 år siden
#14815 Highland Park 16 år siden
[url= Never Dies" w/ theme song by k.d. Lang[/url]
For pokker hvor lyder det godt!
Brugeren LuiECuomo har lagt et væld af alternative temaer med dertilhørende introsekvenser ud på sin youtube-profil. Her er f.eks. en redigeret udgave af Ace of Bases ikke helt tossede "The GoldenEye" (titlen blev efterfølgende ændret til "The Juvenile"):
[url= Opening w/ Ace of Base[/url]
#14816 HonoDelLoce 16 år siden
Puh ha, den første minder mange steder om Diamonds are Forever.. Altså, sangen..
Mon ikke det var derfor den ikke blev valgt som main theme-song..?
#14817 Kiksmann 16 år siden
Men den med Ace of base lugter en smule :p
#14818 tiany 16 år siden
#14819 Kiksmann 16 år siden
#14820 Highland Park 16 år siden
Tina Turner befandt sig jo også i slipstrømmen fra Shirley Bassey.
Langs sang endte i stedet med at blive brugt under rulleteksterne.
#18417: Men det er jo også netop denne stemning, der er så karakteristisk for mange Bond-temasange. Jeg synes slet ikke, at det er et problem, når nummeret er så fedt.
Hendes vokal er for svag, og teksten er kedelig, men jeg synes faktisk, at musikken passer ret godt til introsekvensen.