Gravatar

#2961 filmz-jonasgr 15 år siden

#2956 og #2559

Jeg får helt lyst til at se Hard Eight nu, som jeg faktisk aldrig har set. Og så selvfølgelig There Will Be Blood. Ja de er herlige.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2962 nakalay 15 år siden

#2953 Hehe, jeg må hellere lige indskyde, at mit lidt bistre indlæg naturligvis heller ikke var møntet på dig (el. Davenport for den sags skyld). Jeg mener, at de brede rammer for debatterne herinde er en glimrende ting, og mit indlæg skulle på ingen måde læses som værende en overvejelse af censur på baggrund af smagsdommeri e.l.

Hvor kæden dog hopper af for mig, er, når åbenlyse trolde som bn igen og igen får frit lejde til at udgyde deres hadfulde ligegyldigheder og forpeste måske ellers udmærkede diskussioner. Den ville ikke holde længe, såfremt hadet var rettet mod fx etniske segmenter, og jeg kan ganske enkelt ikke se, hvorfor fordømmelsen af uskyldige seksuelle orienteringer bør nyde større accept.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#2963 Highland Park 15 år siden

#2956: Haha, hvor er de herlige! :D
De elsker "Wanted"!:
[url= Geezers-Wanted
[/url]
It's a super spa.

Check lige Lorenzos cv:
http://www.imdb.com/name/nm0783913/
"Papillon", "Three Days of the Condor", "King Kong", "Never Say Never Again" etc. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2964 Highland Park 15 år siden

Og Marcias side på IMDB:
http://www.imdb.com/name/nm0621587/

Hun har endda en lille rolle i "The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor"! :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2965 filmz-Bruce 15 år siden

#2962 Det regnede jeg heller ikke med, hvis jeg kender dig ret :)

Når det kommer til livsførelse solidt funderet i religiøs overbevisning, så har jeg efterhånden lært at "gå i en bue udenom". At diskutere fra to platforme, en videnskabelig og ortodoks religiøs, er dømt til at ende på én måde. Der siger jeg istedet, religion er en privatsag og så længe min livsførelse ikke bliver kompromitteret af religiøse holdninger, så fred være med det. Var mine værdier i fare, så ville jeg reagere og det gør jeg så fra tid til anden, når jeg mener der er behov.

Jeg er mere interesseret i den hypotetiske situation, om man ville bruge lige så meget tid på at diskutere så intenst med bn omkring hans værdisæt og livsssyn, havde bn nu været muslim og ikke Jehovas Vidne?

Havde dette tvist været et faktum, så vil jeg godt garantere, at scenariet havde været et ganske andet og at incitamentet til at gå i infight med bn's overbevisning og tro, nok havde været betydeligt reduceret. Religionerne er ikke de samme, men de dogmatiske problemer ... de er tilstede i begge.

I dagens Danmark anno 2008, ER der nemlig en lille forskel, når det kommer til det med krænkelse af minoriteters følelser. Det kommer nemlig helt og aldeles an på minoriteten der krænkes. En minoritet beskyttes, andre hånes gladeligt. Jeg ville foretrække, at man krænker alle :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2966 dolphinfriendly 15 år siden

Jeg har lige bemærket at Cinefil.dk er oprettet - interessant og et godt initiativ.
Faktisk noget ligende, som jeg har haft talt med med en ven om at danne sideløbende med min redaktørtjans på FilmNet.dk - en side for de kræsne filmfans. :)

Hvad er jeres ambitionsniveau - og har I planer om at lokke få flere anmeldere til?

Gravatar

#2967 filmz-Bruce 15 år siden

#2965 Tilføjelse! På den anden side, vil en muslim nok afstå fra at diskutere udfra sin religion "in the first place" ... så ... jeg ... rest my case :)

#2966 Tak! Til at starte med bliver fokuseringen lidt ensidig, da vi stadig er under en løbende udvikling af sitet, på baggrund af respons om "godt og dårligt". Ensidig fordi der dermed ryger noget tid fra journalistikken og vi dermed fokuserer mest på deciderede anmeldelser. Artikler og temaer forventer vi at bruge mere tid på fremover.

Ambitionsniveauet kan man vist også godt sige udvikles løbende. Det er ikke mange måneder siden idéen overhovedet opstod og så var vi "i luften" lidt før tid. Indholdet er helt og aldeles skabt af egeninteresse. Vi gider ikke anmelde alle lave artikler om film eller andet som ikke interesserer os. Majoriteten af filmene vi dækker forventer vi, at de fleste andre sites i dk slet ikke rører ved, så vi har ingen lyst til at konkurrere i det segment, bortset fra når lejligheden byder sig, til at være "først" f.eks. med blu-ray udgivelser, ene og alene fordi det genererer lidt trafik :) Og så vil vi fortsætte med at være et annoncefrit site, eftersom det normalt er en irritationsfaktor for os selv.

Det videre ambitionsniveau det tager vi op til foråret igen på et af vore fællesmøder, når vi er kommet ind i "en rytme" omkring generering af indhold. Men vi har da planer :)

Gravatar

#2968 elwood 15 år siden

one Word... Boom Blox!

ok det var så to ord, but still det er underholdning for alle alder, tænk klodsmajor med sprængstoffer, det så'en jeg vil beskrive det for evt. forældrer 8-)

De Blob er også ret muntert spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2969 filmz-Bruce 15 år siden

#2968 Dem må jeg lure på! :) Jeg har dog svært ved at tro på, at nogle spil kan rive vores opmærksomhed væk fra Little Big Planet de næste mange måneder. Det er simpelthen forrygende.

Men jeg lurede også på Mario Bros Brawl, Okami og Mario Kart til Wii'en.
Gravatar

#2970 elwood 15 år siden

Hehe ja det er vanedanne, men Spielbergs Boom Blox (yep du læste korrekt Manden with the Cap har været inde over det... nej John Willams har desværre ikke lavet musikken) har jeg moret mig en del med, og det har sågar en creator mode, dog ikke så omfangsrig som LBP, men lige så uoverskulig i starten hehe.

Okami er superflot spil (spillede det selv på PS2 i sin tid) det er ret kunsterrisk, men hele ide'en med og bruge wii-moten som Pensel er genial, der er dog en del tekst især i forbindelse med tutorials, men det ved jeg ikke hvor stort problem er. Det er hvertfald et meget flot spil, med let tilgænglig gameplay.

Mario Bros Brawl er næsten et must hvis man er nintendo fan eller bare kender lidt til deres spil, på grund af dets store figur galleri, og så er det bare wacked out crazy 2d fights.

Mario Kart til wii'en er nu også meget underholdene, men jeg synes rent faktisk Mario Kart DS er bedre... yep jeg sagde DS.

Lige to links.

Boom blox review

De Blob
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: