#14840 - Er det ikke en kode, som du selv har sat på? Min router havde pr. default deaktiveret WLAN, så jeg skulle selv aktivere det, selv definere krypteringsformen og selv finde på en adgangsnøgle.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Du får koden oplyst, når du sætter routeren op første gang, en auto-setup fra YouSees systemer, så det er ikke noget de kan oplyse på forhånd, men noget du skal skal notere ned - eller sådan var det i hvert fald da jeg fik det.
Men det kan ikke betale sig at ændre den, da den bliver sat tilbage til default-koden, hvis YouSee opdaterer din router, så kan det bedre betale sig bare at have den liggende et sted hvor du kan finde den.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#14843 Ok det kan godt være. Jeg kan ikke lige huske det. Men heldigvis kan jeg også logge ind på routeren og få den derindefra. Nu ved jeg det til en anden gang.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Har lige bestilt "Band of Brothers" på Bluray for 180 kr (inkl forsendele) på amazon.co.uk Billigere kan det vist ikke gøres. Der står godt nok afsendelse 1-3 måneder (!) - ved ikke om det er en fejl eller om den ikke er på lager, men til den pris kan jeg godt tåle at vente ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#14841 dyg 16 år siden
#14842 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#14843 filmz-Utyske 16 år siden
Du får koden oplyst, når du sætter routeren op første gang, en auto-setup fra YouSees systemer, så det er ikke noget de kan oplyse på forhånd, men noget du skal skal notere ned - eller sådan var det i hvert fald da jeg fik det.
Men det kan ikke betale sig at ændre den, da den bliver sat tilbage til default-koden, hvis YouSee opdaterer din router, så kan det bedre betale sig bare at have den liggende et sted hvor du kan finde den.
#14844 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#14845 jessup 16 år siden
Direkte - 10 timer ud og 9 timer hjem.
#14846 HonoDelLoce 16 år siden
Den ved jeg ikke lige helt hvad jeg skal synes om.. Jeg skal vidst lige have bare liiidt mere tid til at tænke den igennem :)
#14847 filmz-Bruce 16 år siden
#14848 Highland Park 16 år siden
#14849 wimmie 16 år siden
Billigere kan det vist ikke gøres. Der står godt nok afsendelse 1-3 måneder (!) - ved ikke om det er en fejl eller om den ikke er på lager, men til den pris kan jeg godt tåle at vente ;)
#14850 Wangsgaard 16 år siden