BoB BD er generelt overraskende billig. Scherlund købte den for £17 fra play i december, jeg ved ikke hvorfor dene r så langt nede i pris. Men synes en del serier på BD er begyndt at falde, nu venter jeg bare på den samlede BSG falder lidt endnu :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg regner med at snuppe BoB med hjem fra England.
Efter sigende findes den til en fornuftig pris ved HMV i Gatwick og heldigvis kommer min 2. Englandstur i denne måned til at ligge ovenpå lønningsdagen, så der burde være råd til at købe lidt ind :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har BoB på BD...noget af det første på BD jeg bestilte...jeg vil rate billedet i retningen af "derfor skal man have HD" :D det er total lækkert at man pludselig kan lægge mærke til detaljer som f.eks. vævningen i tøj mv. det har jeg aldrig lagt mærke til på DVD'en.
jeg vil rate billedet i retningen af "derfor skal man have HD"
Der er jeg så ikke helt enig, da der desværre er brugt DNR og billedet derfor er ujævnt i mange tilfælde. Jo, den er overordnet flot, men desværre har den også en del scener, hvor filmkornene er forsvundet og man i stedet for har et forholdsvis fladt billede, ret synd.
Men altså, til prisen er det et godt køb, men den japanske HD DVD siges at være meget flottere og lider ikke under DNR.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg hører musik fra Tonari no Totoro og forsøger at tage mig sammen til at skrive dagens artikler, så jeg kan få weekend efter 12 arbejdsdage i træk. Motiviationen burde være der, men fingrene gider ikke rigtigt skrive de rigtige ting :/
#14851 Locke 16 år siden
Previous estimated arrival date: February 11 2010 - March 18 2010
New estimated arrival date: January 27 2010 - February 01 2010
Så 3 måneder tror jeg nok ikke du behøver at vente på den :-)
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
#14852 wimmie 16 år siden
Så den da den kørte på TV første gang men missede 1 eller 2 afsnit så glæder mig til at se den igen - og i HD :D
Det kunne være dejligt hvis det ikke tog så lang tid - 3 mdr. er længe men jeg måtte bare slå til tild en lave pris...selvom jeg ikke havde råd ;)
#14853 lagoni 16 år siden
#14854 wimmie 16 år siden
#14855 dyg 16 år siden
Efter sigende findes den til en fornuftig pris ved HMV i Gatwick og heldigvis kommer min 2. Englandstur i denne måned til at ligge ovenpå lønningsdagen, så der burde være råd til at købe lidt ind :)
#14856 cyberzed 16 år siden
#14857 Scherlund 16 år siden
#14858 filmz-Utyske 16 år siden
Der er jeg så ikke helt enig, da der desværre er brugt DNR og billedet derfor er ujævnt i mange tilfælde. Jo, den er overordnet flot, men desværre har den også en del scener, hvor filmkornene er forsvundet og man i stedet for har et forholdsvis fladt billede, ret synd.
Men altså, til prisen er det et godt køb, men den japanske HD DVD siges at være meget flottere og lider ikke under DNR.
#14859 Kochie 16 år siden
#14860 Thomsen 16 år siden
Min lille gudsøn på to er allerede blevet hårdt indoktrineret af sine forældre og nynner højlydt med, hvergang nogen begynder på temasangen. :-)