Gravatar

#14901 Locke 16 år siden

Har også lige været ude at løbe. Af en eller anden grund har jeg fået meldt mig til alle 5 løb (5 km) i Danisco cuppen her i Århus og idag var det årets første løb, der løb af stablen. Jeg ved jeg kommer til at sidde og brokke mig alle 5 gange (brokkede også idag) inden jeg skal afsted, men når de så alle er overstået kan jeg se tilbage på det og forhåbentlig smile :-)
Bud White: The Nite Owl case made you. Do you want to tear all that down?
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
Gravatar

#14902 davenport 16 år siden

Er ved at blive forkølet... :/

Har sat den lille ud at sove, har støvsuget og tørret kattebræk op. Den synes lige den skulle kaste op ud over sofaen. Smukt, brunt syn...

Ellers er det jo bare søndag.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14903 tiany 16 år siden

Har fået gjort lidt rent, købt ind til aftensmad og bagt lidt til eftermiddagskaffen.
Så venter jeg bare på svigerforældrene kommer forbi så vi kan få lavet vores SKAT og forhåbentlig spare nogle penge den vej. Og så har vi lige et par hylder der skal hænges op.
Valar morghulis
Gravatar

#14904 tiany 16 år siden

husk forresten at der kommer Lawrence of Arabia kl.16 på DR2
Valar morghulis
Gravatar

#14905 filmz-Bruce 16 år siden

Jeg er ved at se andet klip af Phantom Manace reviewet på Youtube. Jeg er flad af grin, da vores fortæller er nede i kælderen og hente små figurer og der sidder en kvinde bundet.

Og sikke mange gode pointer, især omkring Rick McCallum og ILM's glæde over at kunne smide så meget lort som muligt på engang ind i billedet. Hvilket succeskriterie! Prøv og få en filmkyndig på projektet næste gang der skal laves tilretninger i filmene.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14906 filmz-Bruce 16 år siden

Lexicon. Selve navnet får enhver HiFi entusiast til at savle. Deres produkter er ofte skamrost og det er ofte med folkevogns ejerens syn på en forbipasserende Aston Martin, at man lurer på det som er uden for rækkevidde af ens egen pengepung.

Lexicon-30 afspilleren til et godt stykke over $3000 (spørg ikke om hvad prisen er i Danmark) er nu anmeldt af no bullshit sitet Audioholics. Kvaliteten fejler ikke noget, men det er meget interessant.

It's an Oppo BDP-83. Normally we'd launch into a statement like this with more tact. We may, for example, wax eloquent about the Lexicon BD-30's beautiful chassis or it's billet aluminum front face. We could tell you about the heft of the unit, or the fact that comes double boxed with enough padding to warrant throwing it off the FedEx or UPS truck while it's still moving. While all of that is true, the Lexicon BD-30 is still an Oppo BDP-83 Blu-ray Player. And what's more, it's not just using the same parts - they actually stuck the player inside - chassis and all.

Bedre ros kan vist ikke gives til Oppo BDP-83'eren. Når Lexicon smider hele afspilleren indeni deres egen, så har de dermed sagt, at de ikke formår at gøre det bedre selv.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14907 MOVIE1000 16 år siden

Jeg synes det er utroligt at 70% af min familie og venner ikke kender til Blu ray og jeg har nærmest hørt ordet hver dag siden vi fik det til DK. fx jeg siger jeg har købt Inglourious Bastards på Blu ray så siger de "hva er blu ray" det er hel freme teknik for dem :) men det er sgu nedern at de ikke kender til det, så er det godt jeg har filmz i forstår sikkert hva jeg mener?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14908 Skeloboy 16 år siden

#14907 - ikke rigtig

Har været uden internet og TV siden jeg vågnede(kl. 13)...en rigtig god anledning til rengøring, så nu er hele lejligheden dejlig ren:)

Tilgengæld har jeg så dilemmaet igen: skal jeg virkelig se Golden Globe i nat...skal møde kl. 8.30 i morgen, og det er første dag på mit nye løntilskudsjob...Man kunne selvfølgelig gå i seng kl. 20, se Golden Globe og så lige tae en lur på 2½ time bagefter...men vil gerne være frisk.
Gravatar

#14909 wimmie 16 år siden

Vi ønskede os bluray film i julegave, og mine svigerforældre ville have købt nogle til os, men de vidste ikke hvor man kunne købe dem :D
Og jo, de kender altså godt til Stereo Studio, Fona, Blockbuster mv.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14910 MOVIE1000 16 år siden

#14909 jeg gav mine forældre undervisning om Blu ray så jeg var sikker på at få nogle i julegave. Det virkede jeg sagde til dem tydeligt at de skulle købe dem i Blockbuster fordi der er de billigst og hvordan de så ud, så når de gik ind i forretningen kunne de ikke undgå at se dem :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: