Gravatar

#14951 gi-jones 16 år siden

evermind (14939) skrev:
Er begge dele anbefalelsesværdige?
Faktisk ja. Bones er især godt på ens fødselsdag hvor fødselsdagsbarnet (mig i dette tilfælde) spiser gratis. Jeg ved ikke hvordan de reagerer hvis man går derind alene på sin fødselsdag :)

Filmen er ganske griner.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#14952 tiany 16 år siden

I denne uge har vi om motivation på jobsøgningskursus og nu er den første dag så overstået. Og jeg kan så sige at jeg ved mere om området end vores underviser :D

Har haft om motivationsteorierne på uni, så jeg kan sidde og supplere alt det han siger. Ulempen er så at jeg kom til at sige at den ene teori, næsten var udgået så nu så han gerne at jeg fandt ud af hvilke teorier han så skulle bruge. Men jeg kan faktisk ikke helt huske hvilke der blev nævnt den gang jeg havde det. Jeg kan bare huske at vi fik at vide at vi ikke måtte benytte den, som han nu står og bruger på kurset.
Valar morghulis
Gravatar

#14953 Bony 16 år siden

#..952 - Overtag hans job, så er problemet løst. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#14954 filmz-Bruce 16 år siden

Fuck hvor er den danske selvcensur blevet usmagelig. Tøsedrengene fortjener at bo i det gamle DDR.

-6/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14955 HonoDelLoce 16 år siden

Sidder og bakser med at få en masse papirer i orden til et retsmøde i morgen.. Et retsmøde der meget vel kan ende med at vi bliver nødt til at blive erklæret konkurs.. Detaljerne er kedelige, men det drejer sig i bund og grund om et krav fra 3F der vedrører nogle medarbejdere, vi ansatte fra et andet firma, der gik konkurs. 3F mener, at vi skal betale de feriepenge, SH-penge og pensions-beløb, som det konkursramte firma skyldte, pga vi overtog nogle maskiner fra det andet firma.. Desværre lavede vi dengang en dumt formuleret faktura på nogle maskiner, vi købte af firmaet, som nu betyder, at 3F mener, at der er foregået en virksomhedsoverdragelse, hvor ved vi hæfter for den skyld, der er til medarbejderne fra det gamle selskab..

Det er s'gu noget øv, når man har kæmpet med alt man kunne det sidste år for at klare sig her i finanskrisen.. Og så dumper sådan et krav på rigtig mange penge pludselig ind fuldstændig uforudset..

I værste fald står jeg efter i morgen uden arbejde og derfor i en situation, hvor det meget vel kan tænkes at huset må sættes til salg og .. Ja, det kan jeg s'gu slet slet ikke overskue lige nu ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14956 filmz-Bruce 16 år siden

#14995 Suk det er faneme trist at høre :( Krydser fingre for jer og håber det bedste!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14957 Skeloboy 16 år siden

#14955 - ouch :(, håber sgu det går godt.

Men lad nu være med at tænke i worst case scenario...bare forbered dig lidt mentalt, men der er ingen grund til at tænke for langt...
Gravatar

#14958 Thomsen 16 år siden

Wow! Jeg er lige begyndt at læse Avatar-trådene herinde, og jeg skal da lige love for, at der er nogle, der lader til at have fundet deres eksistens inderste mening med filmen. Debattonen nærmer sig efterhånden Brokeback Mountain-højderne, fordi enkelte tilsyneladende har svært ved at håndtere det mindste pib om filmen, der ikke betingelsesløst lovpriser Cameron. Og om ikke andet, så er det i hvert fald god underholdning (+ en lille smule skræmmende) at se en voksen mand i 30'erne, der fuldt seriøst kaster udtryk som "haters" efter sine meddebattører og stadigvæk tror, at nogen kan tage ham alvorligt. :-)

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14959 evermind 16 år siden

#14958 Pfff, hater ...

;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#14960 davenport 16 år siden

Woe, honoD... Hvis du havner i lort, så PM mig lige, hvis du har brug for en snak.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: