Jeg døjer med led mavepine og oppustethed efter aftenens indtagelse af et par øl og overskydende chips fra Z-dagen ... Har muligvis fået en form for snack overload i weekenden ...? :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#14943 Nåeh ... mjoe ... Jeg startede nu rimelig tilbageholdende med chipsene, men da jeg først opdagede dine zapata-chips, og der så var luchadorfilm på afspilleren, vil jeg da gerne medgive, at jeg indledte en lille spree ... :P (som så fortsatte med diverse rester, efter jeg stod op, hehe ... :$)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
VÅGN SÅ OP, det er jo en film.... hvad er der galt med dem???? Det er sgu ude for min opfattelses evne det der, men jeg vil gerne selv have et hus i WoW :D
#14941 evermind 16 år siden
Jeg døjer med led mavepine og oppustethed efter aftenens indtagelse af et par øl og overskydende chips fra Z-dagen ... Har muligvis fået en form for snack overload i weekenden ...? :S
#14942 Bony 16 år siden
#14943 Bony 16 år siden
#14944 evermind 16 år siden
#14945 mr gaijin 16 år siden
Hun er flyttet ind hos mig. Så nu er hun på højskolens danskkursus i et års tid, hvorefter hun med lidt held kan begynde at arbejde som sygeplejerske.
#14946 Kiksmann 16 år siden
#14947 Kiksmann 16 år siden
VÅGN SÅ OP, det er jo en film.... hvad er der galt med dem???? Det er sgu ude for min opfattelses evne det der, men jeg vil gerne selv have et hus i WoW :D
#14948 Bony 16 år siden
#14949 filmz-Utyske 16 år siden
Den har faktisk været oppe som nyhed her.
#14950 Kiksmann 16 år siden
Det ved jeg godt, men at de gider blive ved med at smide den i aviserne er mig sgu en gåde.