Gravatar

#14991 wimmie 16 år siden

Jeg har også fundet en bunke film jeg gerne vil købe, men hvis jeg bestiller dem kan jeg vist ikke gå i seng med god samvittighed, sådan som min konto ser ud... :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14992 tiany 16 år siden

Har lige fået det endelig bevis på at mine forældre ikke har været hjemme i 3 måneder - min telefon regning er faldet meget markant. Man kan så diskutere om det er en god ting, for jeg savner nu at snakke med dem.
Valar morghulis
Gravatar

#14993 HonoDelLoce 16 år siden

Tusind tak til Bruce, Skeloboy og Davenport..

Og især tak til sidstnævnte for tilbuddet :)

Nu må vi se hvordan det går i dag.. Jeg vil da godt indrømme at søvnen de sidste par nætter ikke har været for god.. Men no matter, nu skal jeg være helt klar til kl. 13:45, så jeg kan fremlægge sagen, som jeg ser den.. Andet kan jeg s'gu ikke gøre..

Wish me luck, guys !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14994 Guts 16 år siden

Good luck!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#14995 Kiksmann 16 år siden

Har ondt i min skulder efter at skulle have delt min seng med kone og to børn :P hvorfor er det lige at den største person skal have mindst plads?
Nå men alle andre har sovet godt, så det ser jeg som et lyspunkt.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#14996 filmz-jonasgr 16 år siden

Gik i seng klokken 18.15 i går efter at have set Golden Globe om natten (og dermed ikke sovet) og stod op i dag ca. 08.30.

Det skal dog siges at jeg vågnede nogle gange i løbet af natten, simpelthen fordi kroppen fra sidste nat var vant til at den skulle være vågen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14997 NightHawk 16 år siden

Tjekkede lige Vegas kalender igennem og fandt ud af at La Roux gir koncert d. 3 marts.

Så nu har jeg lige købt billet til min første koncert i år. Er spændt på at høre dem live. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#14998 filmz-jonasgr 16 år siden

Har lige lyttet til Whitehousetapes som jeg finder ret så sjovt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14999 lagoni 16 år siden

Sidste eksamen på universitetet overstået! Nu er der praktikrapport og speciale tilbage, som jeg nok bør komme i gang med meget snart.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#15000 Lady Arwen 16 år siden

Overvejer om man skulle se en film.... hmm, men hvad? Måske noget engelsk comedy istedet... :)
Doctor Who <3

Skriv ny kommentar: