Jeg har også fundet en bunke film jeg gerne vil købe, men hvis jeg bestiller dem kan jeg vist ikke gå i seng med god samvittighed, sådan som min konto ser ud... :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Har lige fået det endelig bevis på at mine forældre ikke har været hjemme i 3 måneder - min telefon regning er faldet meget markant. Man kan så diskutere om det er en god ting, for jeg savner nu at snakke med dem.
Nu må vi se hvordan det går i dag.. Jeg vil da godt indrømme at søvnen de sidste par nætter ikke har været for god.. Men no matter, nu skal jeg være helt klar til kl. 13:45, så jeg kan fremlægge sagen, som jeg ser den.. Andet kan jeg s'gu ikke gøre..
Wish me luck, guys !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Har ondt i min skulder efter at skulle have delt min seng med kone og to børn :P hvorfor er det lige at den største person skal have mindst plads? Nå men alle andre har sovet godt, så det ser jeg som et lyspunkt.
#14991 wimmie 16 år siden
#14992 tiany 16 år siden
#14993 HonoDelLoce 16 år siden
Og især tak til sidstnævnte for tilbuddet :)
Nu må vi se hvordan det går i dag.. Jeg vil da godt indrømme at søvnen de sidste par nætter ikke har været for god.. Men no matter, nu skal jeg være helt klar til kl. 13:45, så jeg kan fremlægge sagen, som jeg ser den.. Andet kan jeg s'gu ikke gøre..
Wish me luck, guys !
#14994 Guts 16 år siden
Good luck!
#14995 Kiksmann 16 år siden
Nå men alle andre har sovet godt, så det ser jeg som et lyspunkt.
#14996 filmz-jonasgr 16 år siden
Det skal dog siges at jeg vågnede nogle gange i løbet af natten, simpelthen fordi kroppen fra sidste nat var vant til at den skulle være vågen.
'Cause I'm evil"
#14997 NightHawk 16 år siden
Så nu har jeg lige købt billet til min første koncert i år. Er spændt på at høre dem live. :)
#14998 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#14999 lagoni 16 år siden
#15000 Lady Arwen 16 år siden