#14999 Tillykke med det. Aldrig mere eksamen! Jeg kan huske for et år siden, da jeg fik min sidste eksamen overstået. Det var godt nok en rar fornemmelse. Teknisk set er specialet også en eksamen, men det føles mere som et langtidsprojekt eller et fuldtidsarbejde.
Hører SModcast 102 (hvor M ikke står for Mosier, men for Mother!) mens jeg gør de sidste ting klar til i morgen, hvor den står på visit ved Fujitsu i Basingstoke (hvor der skulle komme en masse sne.....).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har endelig fået lagt (næsten) alle vores film i et online filmkartotek. Vi er nu nede på omkring 430 film (vi afleverede omkring 60 film i Blockbuster for nogle uger siden).
Men 430 film fylder godt nok - skal snart have købt noget ordentligt reol-halløj.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Har lige fået besked om at overskudsdelingen dette kvartal er ca. 2500,- efter skat. De bliver udbetalt med næste løn, så det er bare super. Jeg får også feriepenge udbetalt. Tager bare alle ud. Tror jeg har 6 dage tilbage, og har kun holdt 3 dages ferie. Så et godt plus på kontoen i feb! :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#..003 - Hvilket kartotek har i brugt og arrangerer den automatisk filmene for en? Jeg vil frygtelig gerne have et program til at holde styr på mine film, da det er ved at tage overhånd. Kan slet ikke overskue at lede efter noget længere, da alt bare står hulter til bulter. :(
Har tidligere brugt DVDprofiler, men har det mistænkt for, at skade min gamle computer, så har ikke den store lyst til, at smide det på min nuværende laptop. Selvom at det er ærgeligt, da man jo kun behøver betale én gang for programmet. Men tør næsten ikke. Er der andre herinde der har haft problemer med det program eller er det bare mig der er paranoid? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#15006 - Jeg har brugt det i en del år efterhånden, på flere forskellige installationer af XP, Vista og 7, og jeg har ingen problemer haft med det overhovedet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#006 har aldrig haft problemer med DVD Profilert. Ej heller på 64 bit system. Men jeg kan da anbefale at du forsøger at hente dette her program (er freeware):
#15001 mr gaijin 16 år siden
#15002 dyg 16 år siden
#15003 wimmie 16 år siden
Men 430 film fylder godt nok - skal snart have købt noget ordentligt reol-halløj.
#15004 davenport 16 år siden
Så et godt plus på kontoen i feb! :)
#15005 cyberzed 16 år siden
#15006 Bony 16 år siden
Har tidligere brugt DVDprofiler, men har det mistænkt for, at skade min gamle computer, så har ikke den store lyst til, at smide det på min nuværende laptop. Selvom at det er ærgeligt, da man jo kun behøver betale én gang for programmet. Men tør næsten ikke. Er der andre herinde der har haft problemer med det program eller er det bare mig der er paranoid? :)
#15007 mr gaijin 16 år siden
#15008 dyg 16 år siden
#15009 davenport 16 år siden
#15010 Kiksmann 16 år siden
http://www.superantispyware.com/
Det kan tjekke efter om der er et af dine programer som laver numre ;)