Jeg sidder på arbejdet...der er stadig ikke så meget at lave.
Det er ok, det er jeg er i gang: skrive artikler og tekst til hjemmesider, magasiner osv, men kunne godt tænke mig lidt mere projekt- eller eventorienteret. Men har da også et par ideer, som jeg lige skal have luftet for projektlederen :)
Skal selvfølgelig også lige ordentlig i gang først
Her sidder jeg så endnu en dag på jobsøgningskursus. Min konsulent fra jobcentret var forbi, men jeg havde ikke noget at spørger hende om, så hun havde ikke det vilde at lave.
Vi har jo selvstændig jobsøgning hele formiddagen. Jeg bruger tiden på at stene nyheder på internettet - altså når jeg har set jobsiderne igennem for nye jobs. Nogle af de nye på kurset gider ikke engang gå ind til computerne så de sidder bare her i klasselokalet (jeg har bærbar) og stirre ud i luften eller snakker højlydt, hvilket er pænt irriterende i længden. Især når man nogle gang gerne vil bruge tiden på at skrive ansøgninger. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor de ikke tager sig sammen og bare lave et eller andet.
Vores vejleder er stadig dybt forundret over mængden af kaffe der bliver drukket, men vi har også en ekstrem-kaffedrikker på holdet. Så vi kan næsten konstant lave 3 nye kander kaffe.
Som I måske fornemme så keder jeg mig en smule... Er spændte på jobsamtalen på mandag. Har tænkt mig at bruge min tid i morgen formiddag på at forberede hvordan samtalen skal forløbe. Håber seriøst at det giver pote, gider ikke rigtig at blive smidt ud i et eller andet tåbeligt.
I går var jeg et smut i Louis Nielsen for at få en tid til en synsprøve. Godt nok er jeg ikke voldsomt blind, men jeg er efterhånden lidt generet af at være en smule nærsynet, så nu må det være tid til at få sig nogle linser eller briller.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg er administrator i SAP Busniess One, der hvor jeg var før. Og nu har de ikke nogen som kan varetage deres database, det skulle man nok have overvejet noget før ^^
For min klient i Tyskland skal jeg hjælpe dem med at implementere et bogholderi program i deres virksomhed, finde den hardware som kan håndtere deres mængder af data osv.
Howl and howl again, Elfman back in on "The Wolf Man" Så længe de ikke piller ved Elfmans kompositioner, har jeg intet imod det. Men hvad er det for noget med, at Rick Bakers makeupeffekter er blevet erstattet med CGI?! Uhørt!
#15051 dyg 16 år siden
Goodnight Denmark, wherever you are.
#15052 Skeloboy 16 år siden
Det er ok, det er jeg er i gang: skrive artikler og tekst til hjemmesider, magasiner osv, men kunne godt tænke mig lidt mere projekt- eller eventorienteret. Men har da også et par ideer, som jeg lige skal have luftet for projektlederen :)
Skal selvfølgelig også lige ordentlig i gang først
#15053 tiany 16 år siden
Vi har jo selvstændig jobsøgning hele formiddagen. Jeg bruger tiden på at stene nyheder på internettet - altså når jeg har set jobsiderne igennem for nye jobs. Nogle af de nye på kurset gider ikke engang gå ind til computerne så de sidder bare her i klasselokalet (jeg har bærbar) og stirre ud i luften eller snakker højlydt, hvilket er pænt irriterende i længden. Især når man nogle gang gerne vil bruge tiden på at skrive ansøgninger.
Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor de ikke tager sig sammen og bare lave et eller andet.
Vores vejleder er stadig dybt forundret over mængden af kaffe der bliver drukket, men vi har også en ekstrem-kaffedrikker på holdet. Så vi kan næsten konstant lave 3 nye kander kaffe.
Som I måske fornemme så keder jeg mig en smule... Er spændte på jobsamtalen på mandag. Har tænkt mig at bruge min tid i morgen formiddag på at forberede hvordan samtalen skal forløbe. Håber seriøst at det giver pote, gider ikke rigtig at blive smidt ud i et eller andet tåbeligt.
#15054 filmz-Utyske 16 år siden
I går var jeg et smut i Louis Nielsen for at få en tid til en synsprøve. Godt nok er jeg ikke voldsomt blind, men jeg er efterhånden lidt generet af at være en smule nærsynet, så nu må det være tid til at få sig nogle linser eller briller.
#15055 cyberzed 16 år siden
#15056 filmz-Utyske 16 år siden
Dem jeg har i øjeblikket er over to år gamle, så de trænger til at blive udskiftet, da mit syn sikkert har ændret sig. :)
Og så er de ret tunge at gå med, så jeg bruger dem kun når jeg ser film og spiller. :)
#15057 Kiksmann 16 år siden
Jeg er administrator i SAP Busniess One, der hvor jeg var før. Og nu har de ikke nogen som kan varetage deres database, det skulle man nok have overvejet noget før ^^
For min klient i Tyskland skal jeg hjælpe dem med at implementere et bogholderi program i deres virksomhed, finde den hardware som kan håndtere deres mængder af data osv.
Alt i alt er det account management :)
#15058 cyberzed 16 år siden
#15059 Highland Park 16 år siden
Så længe de ikke piller ved Elfmans kompositioner, har jeg intet imod det. Men hvad er det for noget med, at Rick Bakers makeupeffekter er blevet erstattet med CGI?! Uhørt!
#15060 wimmie 16 år siden