Howl and howl again, Elfman back in on "The Wolf Man" Så længe de ikke piller ved Elfmans kompositioner, har jeg intet imod det. Men hvad er det for noget med, at Rick Bakers makeupeffekter er blevet erstattet med CGI?! Uhørt!
Ja, det lyder jo som om den er godt på vej ned i afløbet.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Overvejer lidt om jeg skal smutte i biffen i morgen og se... Imaginarium of Doctor Parnassus jeg kan dog ikke helt gennemskue om jeg synes det ser mega chessy ud eller om jeg synes det er værd at bruge penge på...alternativet er Avatar for anden gang, men efter at have set traileren tror jeg den skal have lidt mere distance inden den får gensyn.
Jeg stemmer "The Imaginarium..." - det er en rigtig fin film; jeg syns bestemt ikke at den var cheasy - men det hjælper naturligvis at man kan lide genren (eventyr/fantasy blandet med realisme)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#15064 Den starter automatisk på biocenter.dk når man klikker på den for at se hvornår den går på forskellige dage :)
#15065 Jeg synes deres CGI ser ud til at tage lidt overhånd i traileren...derfor er jeg lidt bange for at det kommer til at føles cheesy (og så er jeg også bange for at toastbrødet fra Bilka's hylder kommer efter mig)
Er lige kommet hjem... kom ud fra kursus og så var min cykel flad, så det blev lige til en rask gå tur på knap 4km i bidende kulde med cykel og taske på slæb. Det tog så ca. 40 min.
#15061 filmz-Utyske 16 år siden
Praise Zombie Jesus!
#15062 gi-jones 16 år siden
Ja, det lyder jo som om den er godt på vej ned i afløbet.
#15063 cyberzed 16 år siden
#15064 DarkLight 16 år siden
#15065 wimmie 16 år siden
#15066 cyberzed 16 år siden
#15065 Jeg synes deres CGI ser ud til at tage lidt overhånd i traileren...derfor er jeg lidt bange for at det kommer til at føles cheesy (og så er jeg også bange for at toastbrødet fra Bilka's hylder kommer efter mig)
#15067 tiany 16 år siden
#15068 wimmie 16 år siden
Hehe...jeg skrev vist "cheasy" - har vist fået for meget smøreost til morgenmad ;)
#15069 cyberzed 16 år siden
#15070 Highland Park 16 år siden
Mon ikke der bliver plads til en talende raptor eller to (evt. som fortæller)? ;)