Uha uha, mit gamle job har lige tilbudt mig en freelance opgave som sjovt nok koster dem mere end at have mig ansat. Fatter hat? Har også lige fået en mindre opgave i Tyskland som kan give lidt penge ^^ Har to yderligere projekter som jeg kan få ved gamle kunder, måske skal jeg overveje at starte som selvstændig ???
Glæder mig til at listen for bedste udenlandske film til Oscaren skulle bliver forkortet i dag. Mest spændt på at se om der er nogle åbenlyse kandidater der bliver udelukket.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg har lige set The Good Wife (der bliver mere lige som alle andre advokatserier) og lod så bare fjernsynet køre mens jeg gik herover til computeren. Dvs jeg nu hører på det der program med Tina Lund og undrer mig over hvorfor sådan et program er blevet lavet, det er da helt utrolig uinteressant at høre hende snakke om køkkenbordplader og brok over at hendes forældre prøver at bestemme hvordan hun indretter sig i deres hus. Underligt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#15044 De (TV2) havde vist også regnet med at TL's liv var en hel del mere interessant end som så. Hun blev vist fulgt over flere måneder (tæt på 1 år) og deraf kunne de vistnok kun presse en 4-5 afsnit á 20 minutters varighed. Så nej.....meeeeget uinteressant!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Så hørte man lige det med. Anne-Grethe Bjarup Riis synes ikke rigtig at hun kunne give "Det hvide bånd" mere end 4 pile, da den ikke underholdte hende nok. Nu har jeg godt nok ikke set den, men forventer man at bliver underholdt af Haneke ja så skal man vist springe hans film over.
Dvs. de sidste 10 minutter og på den korte tid irriterede hun mig og så kom hun lige med den kommentar hvor jeg tog mig til hovedet. Men hun skal altid overagere, blandt andet med filmen "Nine".
#15041 Kiksmann 16 år siden
#15042 davenport 16 år siden
#15043 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#15044 lagoni 16 år siden
#15045 Guts 16 år siden
De (TV2) havde vist også regnet med at TL's liv var en hel del mere interessant end som så.
Hun blev vist fulgt over flere måneder (tæt på 1 år) og deraf kunne de vistnok kun presse en 4-5 afsnit á 20 minutters varighed. Så nej.....meeeeget uinteressant!
#15046 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#15047 Highland Park 16 år siden
#15048 filmz-jonasgr 16 år siden
Dvs. de sidste 10 minutter og på den korte tid irriterede hun mig og så kom hun lige med den kommentar hvor jeg tog mig til hovedet.
Men hun skal altid overagere, blandt andet med filmen "Nine".
'Cause I'm evil"
#15049 Lady Arwen 16 år siden
#15050 Highland Park 16 år siden