Jeg sidder lige og surfer på vores nye trådløse internet, der har fået en fordobling i hastigheden. Dejligt.
Derudover dækker det trådløse nu 100 % i hele huset og ikke kun i soveværelset, hvilket så absolut er det aller fedeste! Det betyder nemlig, at der nu er WiFi i biografen, så nu skal min PS3 sgu på nettet. Tror det er tre måneder siden sidst. :D
Og det der med soveværelset var bogstaveligt. Det dækkede virkelig kun i soveværelset, hvilket godt nok var irriterende! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#15071 gi-jones 16 år siden
#15072 filmz-Utyske 16 år siden
#15073 Highland Park 16 år siden
#15074 davenport 16 år siden
#15075 cyberzed 16 år siden
#15076 Bony 16 år siden
Derudover dækker det trådløse nu 100 % i hele huset og ikke kun i soveværelset, hvilket så absolut er det aller fedeste! Det betyder nemlig, at der nu er WiFi i biografen, så nu skal min PS3 sgu på nettet. Tror det er tre måneder siden sidst. :D
Og det der med soveværelset var bogstaveligt. Det dækkede virkelig kun i soveværelset, hvilket godt nok var irriterende! :)
#15077 mr gaijin 16 år siden
Det er præcis min situation lige nu. Kun 25 procent af gangene dækker det også stuen. Lidt bittert, men jeg klarer mig indtil videre.
#15078 tiany 16 år siden
Ser da godt ud. Men husk den udendørs vedligeholdelse ved et bjælkehus - Det er selvfølgelig hver mand sin smag :)
#15079 wimmie 16 år siden
Nice!
Jeg vil også have nyt hus :/
#15080 MOVIE1000 16 år siden