Gravatar

#1501 Highland Park 16 år siden

Det er faktisk ved at være lidt længe siden, jeg sidst så den, så det er ikke en dårlig idé.
Jeg elsker, når han slås med de hummere...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1502 tiany 16 år siden

#1496 Nej tak behøver ikke hjælp til det, venter bare til den bedre halvdel synes det er en god ide. Men jeg tror da snart at jeg må have ham overbevist :)

@Lagoni - Uheldigt, men det blev en sjov historie :D
Valar morghulis
Gravatar

#1503 Steffan Rasmussen 16 år siden

Hvis man ikke kan andet, kan man altid blive til grin :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1504 Highland Park 16 år siden

#1503: Eller endnu bedre: grine lidt af sig selv.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1505 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg er bange hver gang jeg har købt noget i kantinen her i München, da det er en stor bakke man kommer slæbende med, hvor der er alt mulig mad på. Og da jeg ved jeg er klodset er jeg simpelthen så bange for at vælte den.

Ligesom i U-bahnen forleden dag, hvor jeg væltede over i en, i øvrigt meget pæn pige. Det var sådan lidt pinligt.

Men det med mad og computer gør jeg aldrig, for det går alt på et eller andet tidspunkt.

Kan huske at jeg skulle åbne en flaske rødvin engang. Det endte med at proptrækkeren gik i stykker, proppen røg ned i flasken og der var rødvin udover det meste af køkkenet.

#1504 Tja i den første halve time, plejer jeg at bande og svovle af mig selv eller over hvorfor sådan altid sker for mig :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1506 Highland Park 16 år siden

(1505) skrev:
Ligesom i U-bahnen forleden dag, hvor jeg væltede over i en, i øvrigt meget pæn pige. Det var sådan lidt pinligt.

Det lyder da ellers ikke helt dårligt.
#1504 Tja i den første halve time, plejer jeg at bande og svovle af mig selv eller over hvorfor sådan altid sker for mig :)

Det gør jeg da også. Men når først jeg har fået afløb for irritationen, og kaffen er drukket og fingerspidsen tilbage på rette plads, kan jeg ikke lade være med at more mig over min klodsede adfærd.
Heldigvis, 7 9 13, har jeg aldrig spildt noget ned i tastaturet.
Men jeg har engang sat ild til håret på en pige, der gik lige foran mig i et Lucia-optog. To gange for at det ikke skal være løgn. Samme pige. Samme optog.
Stik den. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1507 Guts 16 år siden

Sidder lige nu på jobbet og laver så lidt som muligt.
Men i går der sad jeg derhjemme efter at have set lidt bold hist og her, og vidste ikke hvad der nu skulle ske. Derfor fandt jeg for det første på at hente en HD trailer til spillet Mirrors Edge...og DAMN det ser sgu fedt ud. Det skal der vist investeres i. Derefter ville jeg hente flere ting. Besluttede mig for at det denne gang skulle være spillet Pixeljunk Eden. Har spillet Pixeljunk Monsters, hvilket er et okay spil, MEN Eden er i en HELT anden boldgade. F*** det er fedt!! Så skide simpelt og samtidig pisse flot! Hent det hvis du kan!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#1508 tiany 16 år siden

#1507 Tror bare du skal snakke Eden med Darklight og Cyberzed, de er vist pænt afhængige af spillet.
Valar morghulis
Gravatar

#1509 cyberzed 16 år siden

#1508 Det kender jeg INTET til :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#1510 Guts 16 år siden

Det er sateme også et fedt spil.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"

Skriv ny kommentar: