#1490: Under alle omstændigheder ser den økonomiske situation sådan generelt, jo ret speget ud lige nu. Måske er det klogt under alle omstændigheder at vente et par måneder. Jeg er ikke økonom, men lugter forandringer, der især kommer til at ramme boligejere.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1491 Ja nu er jeg også ved at uddanne mig til økonom og den lille stemme inden i - skriger i vilden sky: STOP... Sådan som bank-markedet ser ud i øjeblikket skal jeg i hvert fald ikke låne penge Det kan bare irritere en, når man lige ser det hus, hvor man tænker: Det er det
<lagoni> jeg ahr spildt youghurt, te og flormelis i mit nuværende, så tænker sådan et nyt et er smart nok <chronaden> hvad fanden lavede du med flormelis over dit keyboard? <lagoni> spiste æbleskiver og nyste så... <lagoni> jeg følte mgi mere dum da jeg rystede drikkeyoughurten uden låg...
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Hahaha! Jeg kan lige se det for mig! Hvor uheldig kan man være? :/
Hvis det var sket for Scarface og hans bjerg af coke...
Desværre er jeg lidt klodset selv. Jeg kan ikke gå med eller drikke en kop kaffe uden at spilde. Og for et par uger siden skar jeg halvdelen af min ene pegefinger af, fordi jeg faldt i staver, mens jeg skar frugt i køkkenet.
#1491 gi-jones 16 år siden
#1492 cyberzed 16 år siden
#1493 tiany 16 år siden
Det kan bare irritere en, når man lige ser det hus, hvor man tænker: Det er det
#1494 gi-jones 16 år siden
#1495 tiany 16 år siden
#1496 nakalay 16 år siden
#1497 dyg 16 år siden
Lige nu sidder jeg og griner lidt:
<lagoni> jeg ahr spildt youghurt, te og flormelis i mit nuværende, så tænker sådan et nyt et er smart nok
<chronaden> hvad fanden lavede du med flormelis over dit keyboard?
<lagoni> spiste æbleskiver og nyste så...
<lagoni> jeg følte mgi mere dum da jeg rystede drikkeyoughurten uden låg...
#1498 lagoni 16 år siden
#1499 Highland Park 16 år siden
Hahaha! Jeg kan lige se det for mig! Hvor uheldig kan man være? :/
Hvis det var sket for Scarface og hans bjerg af coke...
Desværre er jeg lidt klodset selv. Jeg kan ikke gå med eller drikke en kop kaffe uden at spilde. Og for et par uger siden skar jeg halvdelen af min ene pegefinger af, fordi jeg faldt i staver, mens jeg skar frugt i køkkenet.
#1500 Steffan Rasmussen 16 år siden