Gravatar

#1491 gi-jones 16 år siden

#1490: Under alle omstændigheder ser den økonomiske situation sådan generelt, jo ret speget ud lige nu. Måske er det klogt under alle omstændigheder at vente et par måneder. Jeg er ikke økonom, men lugter forandringer, der især kommer til at ramme boligejere.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1492 cyberzed 16 år siden

#1490 Det er vel ikke noget der haster...der er masser af huse på markedet...også næste år...og året efter...og om 10.....20....30 år
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#1493 tiany 16 år siden

#1491 Ja nu er jeg også ved at uddanne mig til økonom og den lille stemme inden i - skriger i vilden sky: STOP... Sådan som bank-markedet ser ud i øjeblikket skal jeg i hvert fald ikke låne penge
Det kan bare irritere en, når man lige ser det hus, hvor man tænker: Det er det
Valar morghulis
Gravatar

#1494 gi-jones 16 år siden

#1493: Du kan vel stjæle pengene? Eller sælge noget der ikke oprindeligt var dit?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#1495 tiany 16 år siden

#1494 ;D --- nahh tror bare jeg venter og ser om der ikke dukker et nyt hus op, engang når vi har råd
Valar morghulis
Gravatar

#1496 nakalay 16 år siden

#1490 Jamen tiany dog; det er jo din menneskeret at få børn omgående. Er der en tjeneste, De gerne vil tilspørge mig?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#1497 dyg 16 år siden

#1496 - One guy and a cup.

Lige nu sidder jeg og griner lidt:

<lagoni> jeg ahr spildt youghurt, te og flormelis i mit nuværende, så tænker sådan et nyt et er smart nok
<chronaden> hvad fanden lavede du med flormelis over dit keyboard?
<lagoni> spiste æbleskiver og nyste så...
<lagoni> jeg følte mgi mere dum da jeg rystede drikkeyoughurten uden låg...
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1498 lagoni 16 år siden

...og det er så grunden til jeg nu sidder med mit nyindkøbte 'spill-resistant' tastatur.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1499 Highland Park 16 år siden

<lagoni> spiste æbleskiver og nyste så...

Hahaha! Jeg kan lige se det for mig! Hvor uheldig kan man være? :/

Hvis det var sket for Scarface og hans bjerg af coke...

Desværre er jeg lidt klodset selv. Jeg kan ikke gå med eller drikke en kop kaffe uden at spilde. Og for et par uger siden skar jeg halvdelen af min ene pegefinger af, fordi jeg faldt i staver, mens jeg skar frugt i køkkenet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1500 Steffan Rasmussen 16 år siden

#1499 - Tag og se Annie Hall :-) Der sker det for Woody.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: