Kæresten er ude, så jeg har lige bestilt noget affaldsføde og overvejer, om jeg skal se et par afsnit af Coupling eller smide en gyser på med det samme.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Er i søndagshumør, hvilket betyder at jeg er træt af at det er mandag allerede i morgen. Træls at bruge en dag på at være irriteret på den følgende dag... O.o
Men mest fordi jeg skal starte et hold selv i morgen. Vi plejer at være to, og det er en vildt hektisk dag, hvor folk gerne er sure over at skulle være der. Den er nemmere at vende når man er to. Der er 38 tilmeldt... Der er 29 computere i rummet og 14 i det andet, så det kan også give anledning til brok. (Hvis jeg ikke vender situationen, og tager den i opløbet... Det gør jeg ved at forklare at det lille lokale er "stille-rum", og så er den røve baberet)
Ved ikke om vi skal se Hals store kærlighed på tv2 eller spille wow...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lige set de første 2 afsnit af Flashforward, synes den virker ret god indtil videre (meget Lostagtig) og kan rigtig godt lide 2 af hovedrolleindehaverne; Joseph Fiennes og Jack Davenport... Har tidligere i dag været til koncert på Kolding Teater med Kolding Musikskole (min kusine spiller i et af orkestrene), og jeg mødte af en eller anden grund en masse tidligere lærere både fra musikskolen, folkeskolen og gymnasiet :D Og synes det var ret cool de havde fået Bent Fabricius Bjerre til at spille et par numre!
Mandag oven på en røv weekend med et kollapset batteri i bilen, samt de støvler jeg var på udkig efter var udsolgt i samtlige butikker i Århus, i det mindste er der kun 40 dage til jeg holder ferie.
Fik brev fra arbejdspladsen i dag ang. vores tjenestevalg hvor ca. 20 skulle fyres. Jeg slap gennem nåleøjet og har oven i købet fået min 1. prioritet - hvilket vil sige at jeg beholder den stilling jeg har nu. Det er naturligvis lækkert og nu kan jeg slappe af igen, men det bliver surt at komme på arbejde i dag og møde de der ikke fik lov at beholde deres jobs :( Stemningen bliver noget trykket... (Men i det mindste har jeg lavet kiksekage til mit team :D )
cyberzed (15165) skrev:
i det mindste er der kun 40 dage til jeg holder ferie.
Ja, jeg har så ferie om 6 måneder :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Samtalen gik rigtig godt og de syntes jeg havde skrevet en rigtig god ansøgning - MEN jeg fik ikke stillingen. De mente jeg var for overkvalificeret og at sandsynligheden for at jeg ville søge væk, hvis der bød sig noget andet, var for stor. Der var tale om et vikariat på 1 år og jeg fortalte ellers at jeg ikke var typen der kunne finde på at forsvinde, når det "kun" var tale om 1 år. Jeg vil jo bare gerne have noget erfaring.
#..68 - tillykke :) Intet siger 'jeg er ked af du mister dit job' som kiksekage :) Husker jeg helt forkert eller arbejder din mand der også? Beholder han sit job?
#..69 - øv, hvor ærgerligt. Sandsynligheden for at noget andet ville dukke op på bare et år, er (desværre?) ikke så stor. Men hvis det skal være, er det nok ikke det værste afslag at få Hvad var det for et job?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#15161 tiany 16 år siden
#15162 Thomsen 16 år siden
#15163 davenport 16 år siden
Men mest fordi jeg skal starte et hold selv i morgen. Vi plejer at være to, og det er en vildt hektisk dag, hvor folk gerne er sure over at skulle være der. Den er nemmere at vende når man er to. Der er 38 tilmeldt... Der er 29 computere i rummet og 14 i det andet, så det kan også give anledning til brok. (Hvis jeg ikke vender situationen, og tager den i opløbet... Det gør jeg ved at forklare at det lille lokale er "stille-rum", og så er den røve baberet)
Ved ikke om vi skal se Hals store kærlighed på tv2 eller spille wow...
#15164 Lady Arwen 16 år siden
Har tidligere i dag været til koncert på Kolding Teater med Kolding Musikskole (min kusine spiller i et af orkestrene), og jeg mødte af en eller anden grund en masse tidligere lærere både fra musikskolen, folkeskolen og gymnasiet :D Og synes det var ret cool de havde fået Bent Fabricius Bjerre til at spille et par numre!
#15165 cyberzed 16 år siden
#15166 tiany 16 år siden
#15167 Kiksmann 16 år siden
Jeg sidder og raser over nyheden med Hobitten, havde håbet de startede næste år.
#15168 wimmie 16 år siden
Det er naturligvis lækkert og nu kan jeg slappe af igen, men det bliver surt at komme på arbejde i dag og møde de der ikke fik lov at beholde deres jobs :(
Stemningen bliver noget trykket...
(Men i det mindste har jeg lavet kiksekage til mit team :D )
Ja, jeg har så ferie om 6 måneder :/
#15169 tiany 16 år siden
#15170 lagoni 16 år siden
#..69 - øv, hvor ærgerligt. Sandsynligheden for at noget andet ville dukke op på bare et år, er (desværre?) ikke så stor. Men hvis det skal være, er det nok ikke det værste afslag at få Hvad var det for et job?