Gravatar

#15171 tiany 16 år siden

#...70 - det var et job som planlægger/controller på en teknisk skole.
Det er ikke det værste afslag at få, men det er bare irriterende når der ikke er så mange stillinger på mit uddannelsesniveau, hvilket gør jeg søger mange stillinger som jeg overkvalificeret til. Men sandsynligheden for at jeg får noget er altså meget lille - men så må jeg jo bare finde mig noget løntilskud og fornøje mig med.
Valar morghulis
Gravatar

#15172 Kiksmann 16 år siden

#15169 - Det var ærgeligt at hører, jeg håber der dukker noget nyt og interessant op hurtigt.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#15173 Skeloboy 16 år siden

Sidder og skriver en hel masse om Kina, som skal bruges til en hjemmeside. Mest af alt er det var en forkortelse af Wiki-artikler, men gider dæleme ikke lige gå på biblioteket for at finde noget om kinesisk musik, litteratur, kunst, film, arkitektur og mad...det skal også kun fylde ca. en A4-side i alt...
Gravatar

#15174 filmz-jonasgr 16 år siden

Nå så har Biocity annonceret at de også i år holder Oscaraften, så vil det vise sig hvilken film de viser.

Måske de ekslusivt sender "The Hurt Locker" ?
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#15175 Skeloboy 16 år siden

#15174 - plejer de ikke at sende en slags forpremiere-film?

Har aldrig set det i Biocity, plejer at arrangere noget selv
Gravatar

#15176 filmz-jonasgr 16 år siden

#15175 Jo mener vist nok de sendte "Slumdog Millionaire" sidste år. Jeg har heller aldrig været til det, og ved egentlig heller ikke om jeg gider.

Tror jeg tager den filmz-style igen i år. Men jo jeg ville også tro at de sender en forpremiere-film, men hvilken skulle det værre. Har de ikke næsten allesammen haft premiere til den tid.

Måske kunne det være "An Education", som jo også har en dansk instruktør.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#15177 Ericmase 16 år siden

Denne trailer til "2012" er vist aldrig lagt på [url= og ingen andre steder nogensinde indtil nu. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#15178 wimmie 16 år siden

Jeg har været til Biocity oscarshow de sidste 6 eller 7 år nu og jeg vil bestemt ikke misse det i år; det plejer at være rigtig hyggeligt :)
Tror det bliver i Odense i år.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#15179 Skeloboy 16 år siden

#15178 - det lyder også fristende, men vi plejer at lave ganske habil middag, varme op med lidt film, og så selvfølgelig sørge for at have snacks nok til hele natten:)...tror det bliver hjemme ved mig denne gang. Hvilket minder mig om, at jeg lige skal nå at arbejde 4½ time ekstra inden showet, så jeg kan holde fri om mandagen...:)
Gravatar

#15180 wimmie 16 år siden

Øv hvor er det bare trist at være på arbejde i dag...mister 4 gode kollegaer fra mit eget team - 2 af dem er på arbejde i dag og de er begge grædefærdige.
Den ene af dem er fra Sri Lanka men har boet i DK i 15 år; hun er stabil, har aldrig sygedage og har arbejdet her i 11 år - og ikke haft andet arbejde i Danmark. Kan godt forstå det er hårdt for hende :(

I alt mister vi ca. 20 folk men jeg har stadig ikke fundet ud af hvem de alle er...det bliver en lang aften.

Det lyder skam også rigtig hyggeligt :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: