Gravatar

#15151 Corgan 16 år siden

Har lige læst at PS3'en endelig er blevet hacket. That's about time!
Så håber jeg bare hackerne finde ud af at gøre den regionsfri på BD og DVD.
Gravatar

#15152 filmz-Utyske 16 år siden

Corgan (15151) skrev:

Well, det er jo ikke 100% bekræftet endnu, så selvom det lover godt, bør man nok ikke holde vejret. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15153 Corgan 16 år siden

Utyske (15152) skrev:
Corgan (15151) skrev:

Well, det er jo ikke 100% bekræftet endnu, så selvom det lover godt, bør man nok ikke holde vejret. :)

Selvfølgelig.
Jeg tror dog den er god nok efter som det er samme fyr som hackede iPhone. Hvordan det kommer til at gå efter dette, er selvfølgelig ikke til at vide, men jeg håber som sagt der kommer et BD regions hack.
Gravatar

#15154 tiany 16 år siden

Det bliver en stor dag i morgen.
- Min første job samtale: har forbedret mig lidt, har dog svært ved at finde en sidste svaghed, hvis jeg bliver bedt om at nævne mine 3 svage sider - det må jo ikke fremstå for negativt. Men ellers har jeg en generel ide om hvad jeg skal svare på de gense spørgsmål.

- Mine forældre kommer hjem i morgen, skal hente dem i Hamborg lufthavn i morgen aften. Selvom man er 25 år kan man altså godt savne sine forældre rigtig meget når de tager ud af landet i 3 måneder, så jeg glæder mig til de kommer hjem.
Valar morghulis
Gravatar

#15155 Ericmase 16 år siden

Min lillebror sidder og nørder "Call of Duty: Modern Warfare" på PS3. Vil helt vildt gerne have 2´eren! Fandt egentlig Hardened Edition af den i går hos Game Stop i Helsingør bycenter i går? Jeg troede ikke den blev solgt i rigtige butikker mere og kun online? Hmm...
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#15156 elwood 16 år siden

Så kan den jakkeskiftne Chris Rock ses på Zulu nu her, ikke fordi man sku se hans show, men blot obsever hans jakke der skifter fra gang til gang, fordi det er sammenklip fra flere shows, det er så uprofessionelt synes jeg 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15157 tiany 16 år siden

#15156 Så noget af det den anden aften. De gør jo i starten opmærksomme på at det er klippet sammen af shows fra London, NY og Johannesburg.
Jeg synes nu det var meget morsomt hvor ens han formår at gøre sine shows, hvis ikke baggrunden og tøjet skiftede ville man næsten ikke lægge mærke til at det var forskellige shows.
Valar morghulis
Gravatar

#15158 elwood 16 år siden

Jeg more mig stadigvæk en del over det dog 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15159 lagoni 16 år siden

Jeg forsøger igen-igen at bestemme mig for et specialeemne. Jeg kan ikke finde på noget jeg gider bruge et halvt år på, især fordi jeg er meget dårlig til at skrive opgaver - det ender som regel godt, men selve processen er helt forfærdelig.

Men først skal jeg tage mig sammen til at gå i fakta, det er bare så koldt...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#15160 davenport 16 år siden

Tiany: Det med 3 gode/dårlige sider, kan du komme om ved, ved at koble dem. De spørger først efter de gode sider, og hvis du kan vende det i sætningen, så den dårlige er med der, spørger de ikke om de dårlige bagefter.
"Jeg har et stort administrator-gen, hvilket så omvendt kan gøre mig ret petentlig..."

Capiche?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: