Jeg ligger og ser lidt fussball på tv, mens jeg ømmer mig lidt over mine trætte ben. Men i det mindste har jeg fået varmen helt igen (at stå i 2 timer på en kunstgræs-bane, for at se en træningskamp, var satme koldt!).
I dag fik jeg besøgt lægen (for 3. gang på lige så mange uger) for at få svar på blodprøverne. Det eneste, der ikke var normalt var et eller andet levertal, hvilket stemmer fint overens med galdesten, så nu skal jeg ultralydscannes...
Efter fodboldkampen skal jeg have pakket tasken, da jeg skal til det sydlige England fra i morgen til fredag aften (afsluttet med et shopping-spree ved HMV i Gatwick).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Er blevet lidt gladere for Imdbs nye design/brugergrænseflade. Dejligt at det nu er muligt at bladre igennem alle film, sorteret efter gennemsnitskarakter eller andet.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Har lige taget endnu 50% i Thousand Needles, men gider ikke mere. Endte med bare at stå og buffe i Ogg. Folk elskede det, men jeg røg af serveren, så nu er det slut.
I morgen byder på mit eget hold på arbejde, samt ca. 20 mand fra LM Glasfiber, der skal ha intensive 3 dages kurser i jobsøgning. Havde et møde med Jobcenteret i dag, der luftede at der nok er noget arbejde for firmaet og mig i foråret for folk på ledighedsydelse. Så det byder vi på. Så måske kan jeg blive i Kolding. Det hele er meget spændende, måske for spændende lige nu... Jeg har til 31.3. til at få sparket noget igang, så jeg ikke skal til Haderslev og undervise. Gider ikke alt det transport.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#15211 Lady Arwen 16 år siden
Lige nu står den på håndbold - hmm det går ikke for godt, desværre!!
#15212 dyg 16 år siden
I dag fik jeg besøgt lægen (for 3. gang på lige så mange uger) for at få svar på blodprøverne. Det eneste, der ikke var normalt var et eller andet levertal, hvilket stemmer fint overens med galdesten, så nu skal jeg ultralydscannes...
Efter fodboldkampen skal jeg have pakket tasken, da jeg skal til det sydlige England fra i morgen til fredag aften (afsluttet med et shopping-spree ved HMV i Gatwick).
#15213 tiany 16 år siden
#15214 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#15215 davenport 16 år siden
/caps lock off
#15216 Lady Arwen 16 år siden
#15217 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#15218 filmz-Bruce 16 år siden
#15219 Highland Park 16 år siden
Haha, ja det meste af den. :) Jeg håber bare ikke, at de piller ved det, han har lavet:
http://www.cinemusic.net/2010/01/18/howl-and-howl-...
#15220 davenport 16 år siden
I morgen byder på mit eget hold på arbejde, samt ca. 20 mand fra LM Glasfiber, der skal ha intensive 3 dages kurser i jobsøgning.
Havde et møde med Jobcenteret i dag, der luftede at der nok er noget arbejde for firmaet og mig i foråret for folk på ledighedsydelse. Så det byder vi på. Så måske kan jeg blive i Kolding. Det hele er meget spændende, måske for spændende lige nu...
Jeg har til 31.3. til at få sparket noget igang, så jeg ikke skal til Haderslev og undervise. Gider ikke alt det transport.