Gravatar

#15221 Michael Andersen 16 år siden

#15219 Men hvis det går helt galt bliver Elfmans bidrag heldigvis også udgivet: http://www.filmscoremonthly.com/board/posts.cfm?th...
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#15222 mr gaijin 16 år siden

Så har jeg endelig fået PA-anlægget på højskolen til at virke. Jeg vækkede hele skolen til morgenløb kl. 7:15 i morges til Imperial March for fuld udblæsning. Kun få af dem vidste, at vi havde et PA-anlæg, så de fik sig et gedigent chok at vågne på.

Gad vide, hvad jeg skal sætte på næste gang. Nogle gode forslag?
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#15223 elwood 16 år siden

Gi-joe themet

Det nyder en hvis anden herre herinde og vække folk med, eller March Band musik 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15224 filmz-Utyske 16 år siden

Den sovjettiske nationalmelodi.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15225 Skeloboy 16 år siden

Ride of the Valkyrie
Gravatar

#15226 gi-jones 16 år siden

Jeg er på det seneste blevet stor fan af Close Encounters temaet :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15227 El vez 16 år siden

Utyske (15197) skrev:
Jeg har lige set at Langballe trækker i land omkring sine udtalelser og ganske som sædvanlig, er der sikkert ingen konsekvenser for politikere, der kommer med så fucked up udtalelser - det bekræfter jo bare endnu en gang at det danske demokrati har spillet fallit.

Jeg håber på at der en dag kommer rigtige politikere igen.

Og man kan endda spørge sig selv om det er at trække i land, når manden siger at det var formen, men ikke indholdet, der var noget galt med. :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#15228 filmz-Utyske 16 år siden

#15277 -

Måden han forklarede det på tv er, at substansen er det omkring æresdrab bl.a., hvilket så må betyde at det kluntede er det der uvæsenlige omkring voldtægt og whatnot.

Han udtalte i øvrigt også: "Det kan jeg ikke rigtig tage mig af. Hvis folk er blevet stødte, hvis de føler jeg har formuleret mig for kækt, for friskfyragtigt, så beklager jeg da"

Aha, kækt.. voldtægt af familiemedlemmer, meget friskt, Langballe..!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15229 El vez 16 år siden

YEs. Han er sgu fresh!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#15230 filmz-Utyske 16 år siden

DF følger stærkt op med at svine en enlig mor: http://politiken.dk/politik/article888444.ece

Og folk bliver seriøst ved med at stemme på de klaphatte?

Skriv ny kommentar: