Jeg sidder og glæder mig over at jeg endelig skal til samtale, der har dælme ikke været meget at søge syntes jeg :-) så en god start på dagen for mig. Ellers kigger jeg lidt på vejret, vi skal ud og handle her til formiddag, og her sner det lidt. Og vi skal til familie tamtam på Sjælland imorgen, så jeg håber at det ikke bliver ved med det sne.
Men ser også lidt Ana Vidovic-videoer...goddamn, hun er god:
[url= Vidovic - Grande Sonata de Paganini - Allegro Risoluto[/url]
[url= Vidovic - Asturias[/url]
[url= Vidovic - Cavatina fra Deer Hunter[/url]
[url= Vidovic - Back Sonata BWV 1001[/url]
Nogen vil nok mene hun spiller sangene for hurtigt, men jeg synes Asturias bliver meget federe af det. Hun er lækker, elegant, smuk og spiller fejlfrit...mmm...hun måtte besøge mig i Odense...:)
»I starten var det ret imponerende. De var gode til at spille fulde. Men så begyndte de at hoppe rundt og råbe 'na zdorovje' ('skål' på russisk) ... og bød vodka rundt til publikum. En af skuespillerne kunne til sidst ikke stå på sine ben, og en anden kunne slet ikke huske sine replikker«
Citat fra min bachelor vejleder: Det du skal skrive/forsøg om bliver vildt! men det snakker vi om på mandag..... Nu bliver jeg pludselig meget nervøs og kan mærke vægten på mine skuldre.
Tak for kaffe! Sidder og prøver at læse, men er ved at opgive på grund af min særdeles højtknaldende 50-årige nabo. Jeg skal da love for, at hun får noget indenbords for tiden.
Overvejer, om jeg skal smutte i biffen for at se THE ROAD i aften eller bare blive hjemme og nuppe et par afsnit af MATADOR sammen med den hjemmelavede kartoffel-porresuppe.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Har lige været et smut forbi amazon.co.uk og nu er der blevet købt 3 blu-ray film - det er så de første film jeg har købt i næsten et halvt år, da budgettet ikke ligefrem har været til det. Men nu havde jeg altså fået for mange abstinenser og trængte til noget nyt til hylden.
Og så er jeg ved at koge æg så vi senere på aften kan få ristet toast med æg og rejer - mums.
Og er der positiv over at Jobindex har opfordret mig til at søge en stilling, som jeg faktisk havde tænkt mig at søge i forvejen. Så de må jo mene jeg passer jobprofilen.
Og nå ja - så er de lidt nogle fjolser ved Elgiganten... For ca. 3 uger siden var vi oppe og købe et køle/fryseskab, men de havde ikke flere hjemme, så de skulle først bestille et nyt hjem, fint nok. De sagde at det nok ville komme hjem omkring 12. februar, men at de vil ringe når det kom på lager hos dem igen. MEN så ringer de sgu i dag og spørger om de må sælge vores køleskab, for det har da stået på deres lager de sidste 1½-2 uger. Så måtte vi jo pænt fortælle dem, at nej det måtte de sgu ikke og hvorfor de ikke havde ringet - det havde ham manden der ringede ingen ide om. Men vi hente så køleskabet på mandag.
#15301 Kiksmann 16 år siden
Ellers kigger jeg lidt på vejret, vi skal ud og handle her til formiddag, og her sner det lidt. Og vi skal til familie tamtam på Sjælland imorgen, så jeg håber at det ikke bliver ved med det sne.
#15302 evermind 16 år siden
#15303 Lady Arwen 16 år siden
#15304 Skeloboy 16 år siden
Men ser også lidt Ana Vidovic-videoer...goddamn, hun er god:
[url= Vidovic - Grande Sonata de Paganini - Allegro Risoluto[/url]
[url= Vidovic - Asturias[/url]
[url= Vidovic - Cavatina fra Deer Hunter[/url]
[url= Vidovic - Back Sonata BWV 1001[/url]
Nogen vil nok mene hun spiller sangene for hurtigt, men jeg synes Asturias bliver meget federe af det. Hun er lækker, elegant, smuk og spiller fejlfrit...mmm...hun måtte besøge mig i Odense...:)
#15305 Highland Park 16 år siden
Haha, man skulle have været der. :D
#15306 filmz-Bruce 16 år siden
#15307 Wangsgaard 16 år siden
Citat fra min bachelor vejleder: Det du skal skrive/forsøg om bliver vildt! men det snakker vi om på mandag..... Nu bliver jeg pludselig meget nervøs og kan mærke vægten på mine skuldre.
Ser ikke frem til nattearbejde i aften :(!
#15308 Thomsen 16 år siden
Overvejer, om jeg skal smutte i biffen for at se THE ROAD i aften eller bare blive hjemme og nuppe et par afsnit af MATADOR sammen med den hjemmelavede kartoffel-porresuppe.
#15309 tiany 16 år siden
Og så er jeg ved at koge æg så vi senere på aften kan få ristet toast med æg og rejer - mums.
Og er der positiv over at Jobindex har opfordret mig til at søge en stilling, som jeg faktisk havde tænkt mig at søge i forvejen. Så de må jo mene jeg passer jobprofilen.
#15310 tiany 16 år siden
For ca. 3 uger siden var vi oppe og købe et køle/fryseskab, men de havde ikke flere hjemme, så de skulle først bestille et nyt hjem, fint nok. De sagde at det nok ville komme hjem omkring 12. februar, men at de vil ringe når det kom på lager hos dem igen. MEN så ringer de sgu i dag og spørger om de må sælge vores køleskab, for det har da stået på deres lager de sidste 1½-2 uger. Så måtte vi jo pænt fortælle dem, at nej det måtte de sgu ikke og hvorfor de ikke havde ringet - det havde ham manden der ringede ingen ide om. Men vi hente så køleskabet på mandag.