Har lige set at Stereo studios sælger The wrestler til 100 kr på BD :D er den det værd og jeg er ikke sikker på jeg forstår historien. er det en halv gammel wrestler der er stoppet som så begynder at wrestle igen? minder den så ikke lidt om Rocky Balboa?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg synes klart den er værd at se - og købe på BD. Jeg vil ikke sige at den direkte minder om Rocky Balboa, men jo...genremæssigt kan man vel godt sammenligne dem. The Wrestler er dog bedst :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#15312 Efter min mening kan du roligt købe The Wrestler, specielt til den pris. Nu har jeg ikke set Rocky Balboa, så jeg skal ikke kunne sige om den minder så meget om den handlingsmæssigt. Det er et portræt af en wrestler der er ved at være godt oppe i årene og hverken kroppen eller fysikken er hvad den har været, men pludsellig får han en mulighed for at genvende førtids storhed med en kamp mod hans gamle ærkerival i ringen. Jeg kunne dog godt forestille mig at The Wrestler er en del mere socialt realistisk end Rocky filmene, da det også er et meget neddæmpet drama om en far der prøver at genvende sin egen datters respekt samtidig med sin karriere og selvom den til tider kan føles en smule klichefyldt, to underdogs der holder sammen, i dette tilfælde en stripper og en ældre wrestler, så bliver den hævet et par niveauer over resten af sine artsfæller, på grund af Mickey Rourkes præstation.
Du ramte det meget godt da du sagde at den nok er mere "Socialrealistisk" end Rocky Balboa - det er nok dér den store forskel er. The Wrestler er mere rå og mindre poleret end Rocky :)
Manden og jeg diskuterer om vi skal i biografen i morgen, da jeg rigtig gerne vil se "The Road". Det vil han også gerne men han vil hellere se "Avatar" og den går jo nok ikke så længe endnu. I morgen er eneste dag vi kan komme til det da vores næste 3 weekender er booket op, så spørgsmålet er om vi skal snuppe begge film på én dag - "Avatar" er jo en laaaang film og "The Road" knap 2 timer. Og så bliver det jo nok også en ganske dyr affære med 2 film - især med Avatars billetpriser.
Det vil han også gerne men han vil hellere se "Avatar" og den går jo nok ikke så længe endnu.
Der er stadig stort tryk på "Avatar" (i 3D i hvert fald), så det bliver nærmere omvendt. I Klovborg kommer "Avatar" nok til at kører 2 måneder endnu, og det tror jeg ikke bliver meget anderledes lignende steder. Så se "The Road" først :)
Mærkeligt...den dukkede ikke op på listen da jeg var inde på Kino.dk - må lige prøve igen, for det passer bedre med tiderne på "The Road" hvis vi kan se begge film i Biocity.
Edit: Ahh...det er fordi den kun går i 3D i biocity - vi ville se den i 2D :/
#15311 elwood 16 år siden
Men vi er jo blot mennesker.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15312 MOVIE1000 16 år siden
#15313 wimmie 16 år siden
Jeg synes klart den er værd at se - og købe på BD. Jeg vil ikke sige at den direkte minder om Rocky Balboa, men jo...genremæssigt kan man vel godt sammenligne dem.
The Wrestler er dog bedst :)
#15314 Bobby Singer 16 år siden
#15315 wimmie 16 år siden
Du ramte det meget godt da du sagde at den nok er mere "Socialrealistisk" end Rocky Balboa - det er nok dér den store forskel er. The Wrestler er mere rå og mindre poleret end Rocky :)
Manden og jeg diskuterer om vi skal i biografen i morgen, da jeg rigtig gerne vil se "The Road". Det vil han også gerne men han vil hellere se "Avatar" og den går jo nok ikke så længe endnu. I morgen er eneste dag vi kan komme til det da vores næste 3 weekender er booket op, så spørgsmålet er om vi skal snuppe begge film på én dag - "Avatar" er jo en laaaang film og "The Road" knap 2 timer.
Og så bliver det jo nok også en ganske dyr affære med 2 film - især med Avatars billetpriser.
#15316 Michael Andersen 16 år siden
Der er stadig stort tryk på "Avatar" (i 3D i hvert fald), så det bliver nærmere omvendt. I Klovborg kommer "Avatar" nok til at kører 2 måneder endnu, og det tror jeg ikke bliver meget anderledes lignende steder. Så se "The Road" først :)
#15317 wimmie 16 år siden
#15318 Michael Andersen 16 år siden
#15319 tiany 16 år siden
Jeg tænker nok han skal kommentere på det når han læser det :)
#15320 wimmie 16 år siden
Mærkeligt...den dukkede ikke op på listen da jeg var inde på Kino.dk - må lige prøve igen, for det passer bedre med tiderne på "The Road" hvis vi kan se begge film i Biocity.
Edit: Ahh...det er fordi den kun går i 3D i biocity - vi ville se den i 2D :/