Gravatar

#15321 Highland Park 16 år siden

#15320: Se nu "Avatar" i Klovborg Kino wimmie. Du vil jo være gerne være med i klubben ikke? ;)
Oscar-uddelingen skal også nok puste nyt liv i "Avatar"s levetid på det store lærred. Den kommer helt sikkert til at blive vist længe endnu.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#15322 wimmie 16 år siden

Synes måske vi har lidt langt til Klovborg :D

Men er der nogen der kan fortælle om det virkelig er pengene værd at se Avatar i 3D vs. 2D? Synes det er mange penge for 3D og jeg kan ikke forestille mig at sidde med de dér briller på i 3½ tiime...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#15323 Highland Park 16 år siden

3½ time?! Hvilken udgave skal du da se? :D

Jeg havde også langt til Klovborg, men det var det hele værd. Fantastisk oplevelse. :)
Gravatar

#15324 MOVIE1000 16 år siden

#15322 jeg har det præcis på samme måde og jeg bærer briller i forvejen
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15325 Kruse 16 år siden

#15322: Det er altså en oplevelse man ikke skal snyde sig for, at se Avatar i 3D. Jeg kan ikke forestille mig at den vil være ligeså seværdig i 2D som i 3D, så drop undskyldningerne og tag ind og se den i 3D :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15326 wimmie 16 år siden

Varer den ikke 3½ time? Sagde min veninde...Eller det er måske inkl. pause?

Jeg kunne da godt forestille mig at 3D-effekterne var fede, men jeg har også hørt at der ikke er særlig mange 3D-sekvenser - kan dette bekræftes?

Nu har jeg ikke set en 3D-film siden 80'erne med de dér røde/grønne briller, og det fuckede jo farverne lidt op - hvordan fungerer det i Avatar?
Gravatar

#15327 Highland Park 16 år siden

Den varer 162 min. - i Klovborg vises den uden pause, med ganske få reklamer forinden og en række fede 3D-trailere.

Hele filmen er i 3D, og farverne fejler intet på Dolbys system.
Gravatar

#15328 MMB 16 år siden

Se den nu bare i 3D! Du vil IKKE blive skuffet,i hvert fald ikke over 3D effekterne.
Ingen undskyldninger! :D

Den varer ca. 2 timer og 40 minutter.
Gravatar

#15329 wimmie 16 år siden

Ok, 2 timer og 40 er jo overkommeligt - selv med en 2 timers film før ;)
Må overtale manden til at det skal være 3D så - så må jeg jo overkomme min skepsis nu hvor ALLE film åbenbart skal laves i 3D fremover ;p

Gravatar

#15330 Kruse 16 år siden

Jeg tror at det er på tide for mig at smække The Wrestler i afspilleren og se what all the fuzz is about!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: