#15320: Se nu "Avatar" i Klovborg Kino wimmie. Du vil jo være gerne være med i klubben ikke? ;) Oscar-uddelingen skal også nok puste nyt liv i "Avatar"s levetid på det store lærred. Den kommer helt sikkert til at blive vist længe endnu.
Men er der nogen der kan fortælle om det virkelig er pengene værd at se Avatar i 3D vs. 2D? Synes det er mange penge for 3D og jeg kan ikke forestille mig at sidde med de dér briller på i 3½ tiime...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#15322: Det er altså en oplevelse man ikke skal snyde sig for, at se Avatar i 3D. Jeg kan ikke forestille mig at den vil være ligeså seværdig i 2D som i 3D, så drop undskyldningerne og tag ind og se den i 3D :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Ok, 2 timer og 40 er jo overkommeligt - selv med en 2 timers film før ;) Må overtale manden til at det skal være 3D så - så må jeg jo overkomme min skepsis nu hvor ALLE film åbenbart skal laves i 3D fremover ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#15321 Highland Park 16 år siden
Oscar-uddelingen skal også nok puste nyt liv i "Avatar"s levetid på det store lærred. Den kommer helt sikkert til at blive vist længe endnu.
#15322 wimmie 16 år siden
Men er der nogen der kan fortælle om det virkelig er pengene værd at se Avatar i 3D vs. 2D? Synes det er mange penge for 3D og jeg kan ikke forestille mig at sidde med de dér briller på i 3½ tiime...
#15323 Highland Park 16 år siden
Jeg havde også langt til Klovborg, men det var det hele værd. Fantastisk oplevelse. :)
#15324 MOVIE1000 16 år siden
#15325 Kruse 16 år siden
#15326 wimmie 16 år siden
Jeg kunne da godt forestille mig at 3D-effekterne var fede, men jeg har også hørt at der ikke er særlig mange 3D-sekvenser - kan dette bekræftes?
Nu har jeg ikke set en 3D-film siden 80'erne med de dér røde/grønne briller, og det fuckede jo farverne lidt op - hvordan fungerer det i Avatar?
#15327 Highland Park 16 år siden
Hele filmen er i 3D, og farverne fejler intet på Dolbys system.
#15328 MMB 16 år siden
Ingen undskyldninger! :D
Den varer ca. 2 timer og 40 minutter.
#15329 wimmie 16 år siden
Må overtale manden til at det skal være 3D så - så må jeg jo overkomme min skepsis nu hvor ALLE film åbenbart skal laves i 3D fremover ;p
#15330 Kruse 16 år siden