Alt det der med at den SKAL ses i 3D er fandme noget fis! Som skrevet 2-3 gange før...ja det giver dybdeperspektiv, og der er nogle få steder det giver en "wow 3D" effekt men så er det sgu heller ikke større.
Altså hvis I har en Bilka og en Ikea i Klovborg, så tager vi gerne turen i morgen, men da vi skal begge disse steder samt i bio, så er Odense jo nok det smarteste ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg er lige hjemvendt fra en double feature i Biocity i City 2.
The Road og Daybreakers - jeg kom ind i City 2, hvor vejene var pæne, men det sneede lidt, til at komme ud til noget der er tæt på snestorm og 15-20 cm. sne, men i det mindste kom bussen til tiden og begge film var god underholdning. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg er lige hjemvendt fra en double feature i Biocity i City 2.
The Road og Daybreakers - jeg kom ind i City 2, hvor vejene var pæne, men det sneede lidt, til at komme ud til noget der er tæt på snestorm og 15-20 cm. sne, men i det mindste kom bussen til tiden og begge film var god underholdning. :D
Jeg kan jo næsten sige det samme; jeg tog bare toget hjem, og det var en smule forsinket. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#15331 cyberzed 16 år siden
#15332 Michael Andersen 16 år siden
#15331 Alternativet er 35mm og det analog-bras skal en storfilm, som er filmet digitalt og i 3D, sgu ikke ses på :)
#15333 wimmie 16 år siden
#15334 filmz-Utyske 16 år siden
#15335 Ericmase 16 år siden
#15336 evermind 16 år siden
Jeg kan jo næsten sige det samme; jeg tog bare toget hjem, og det var en smule forsinket. :)
#15337 Wangsgaard 16 år siden
#15338 evermind 16 år siden
Der må være tale om en eller anden form for sub-/hybridgenre, jeg er nødt til at granske ...!
#15339 Wangsgaard 16 år siden
HAHA LIGNER EN KLASSIKER !
#15340 evermind 16 år siden