Ha ha... Jeg knepper bare HelmerJ ´s søster.. Og han har kneppet min, så vi står lige på den konto. Dog fik jeg et barn ud af det, Helmer fik kun diverse sygdomme... (Så må vi lige se om nogen af dm læser med og reagerer....)
Ellers blev det ikke til en ny bærbar i dag (men tak Utyske). Der var lige en regning på bilforsikring, som jeg havde glemt, og den var faktisk nøjagtig havd en ny comp ville koste. Så nu venter vi lige. Og smider overskud på opsparing, så der er til udbetaling på det hus..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg sidder og er lidt irriteret på mig selv, da jeg er røget lige i en Apple-fælde. Efter at have læst om iPad og set diverse videoer på nettet, har jeg fået overbevist mig selv om, at min hverdag ikke vil kunne fungere uden sådan et stykke ubrugeligt legetøj. Dog er det legetøj, hvilket der slet ikke skal kimses af. Det er jo en essentiel nødvendighed for os nørder, at have noget vi kan lege med, som altså ikke allerede sidder fast på kroppen.
Men det ændrer selvfølgelig ikke på, at jeg er blevet manipuleret på det groveste.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Hehe...skal jeg starte et dating-bureau eller hvad?
Præcis! :D
Bony (15427) skrev:
Jeg sidder og er lidt irriteret på mig selv, da jeg er røget lige i en Apple-fælde. Efter at have læst om iPad og set diverse videoer på nettet, har jeg fået overbevist mig selv om, at min hverdag ikke vil kunne fungere uden sådan et stykke ubrugeligt legetøj. Dog er det legetøj, hvilket der slet ikke skal kimses af. Det er jo en essentiel nødvendighed for os nørder, at have noget vi kan lege med, som altså ikke allerede sidder fast på kroppen.
Men det ændrer selvfølgelig ikke på, at jeg er blevet manipuleret på det groveste.. :)
Du er nu Steve Jobs' bitch. ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg har også prøvet et par dating sites gennem årene, mit største problem med dem (udover at de er nogle skide købmænd der vil tjene penege) er at der er alt for mange tomhjerner der overskygger 95% af de forskellige sites, det lader sig både være blondinerne der flyver på daisy hver dag det er muligt samt de mere ugidelige personager der bare vil sidde hjemme bag skærmen og leve deres onlineliv. Resultatet af det er at jeg har opgivet deres chance og lever et singleliv hvor jeg skider hul i parforhold...søger i hvert fald ikke aktivt. Hvis min vej skulle krydse med en personlighed jeg finder interessant så må jeg jo revurdere livet som single.
#15421 wimmie 16 år siden
I skriver en liste med kriterier og jeg matcher dem til mine veninder? ;p
#15422 davenport 16 år siden
(Så må vi lige se om nogen af dm læser med og reagerer....)
Ellers blev det ikke til en ny bærbar i dag (men tak Utyske). Der var lige en regning på bilforsikring, som jeg havde glemt, og den var faktisk nøjagtig havd en ny comp ville koste. Så nu venter vi lige. Og smider overskud på opsparing, så der er til udbetaling på det hus..
#15423 lagoni 16 år siden
#15424 wimmie 16 år siden
#15425 dyg 16 år siden
Jeg har fået et par henvendelser på netdate.dk, men nu skal jeg så bare finde mod til at kontakte dem :/
Men først og fremmest: Søvn!
#15426 davenport 16 år siden
#15427 Bony 16 år siden
#15428 filmz-Utyske 16 år siden
Præcis! :D
Du er nu Steve Jobs' bitch. ;)
#15429 cyberzed 16 år siden
#15430 filmz-Utyske 16 år siden
Ja, det er også min oplevelse, da jeg var på dating.dk for en del år siden efterhånden.
Men hvem har brug for kvinder, når man har whisky og film? :D