#15388 Jeg holder af traditioner og kan lide at se mennesker som udøver en profession eller et håndværk med vægt på præcision og som kæmper hårdt for deres talent. Det er en herlig modvægt til tidens knæfald for amatørisme og mangel på talent.
Vi er helt på linje, hvad angår det med professionalisme kontra amatørisme, men... det er jo tattoo! ;-)
cyberzed (15391) skrev:
#15388 Der er en del aspekter i det...den præcision i deres exercits de udøver kombineret med at jeg er helt tosset med sækkepiber er en stor del af det. Hvis du havde været i nærheden af mig når de viser vagtskiftet før nytårstalen ville du vide at jeg synes Fætter BR er håbeløse lige meget om det er 1., 2. eller 3. vagthold der er på banen den aften. Ud over den del så er jeg håbløs "forelsket" i Skotland...hvis jeg frit kunne vælge hvor jeg ville bo uden at skulle være afhængig af arbejdet så boede jeg i en af de øde områder i Highlands :)
Okay, det giver lidt mening for mig. Jeg kommer nok aldrig til at forstå det, men på den anden side, det behøver jeg vel heller ikke. Jeg samler selv på gammelt, farvet papir, som jeg køber i dyre domme, og guderne skal vide, at der er nok mennesker, der synes, at dét er en temmelig underlig ting at bruge sin tid på. Så fred være med jeres fascination af det. Jeg holder mig til Miami Ink i stedet for. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg troede, at jeg havde skrevet et indlæg for en halv time siden, men nu kan jeg ikke finde det... Hvis nogen finder det, så sig endeligt til :) Men indtil det er fundet, så prøver jeg da bare igen:
For nogle dage siden må jeg have været meget fuld, for jeg besluttede mig for, at der skulle ske noget. Så jeg signede op på et par dating-sites.
Og nu sidder jeg så med de mentale tømmermænd og forsøger at skrive en profil-tekst. Første udkast blev mere til et cv, så det blev kasseret. Men for dælen, hvor er det da svært! Især, når man ikke er den mest frembusende person.
Nu er det i det mindste prøvet, så må jeg se, hvorvidt der kommer noget sjov og ballade ud af det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Havde slet ikke set, der var Golden Globe i aften...det suXX0rz, jeg ikke fik set det....men har da set monologen, RDJ's tale og Arnolds Avadar præsentation.
Cool - intet ondt om datingsites - det var sådan jeg mødte Hr. Husbond i sin tid :p Og jeg havde det meget ligesom dig - jeg hadede at skulle sælge mig selv, men jeg tænkte at hvis jeg var bundærlig var der nok ikke så mange der bed på, men de der gjorde var vel også interesserede så... tro det eller ej, men så mange mænd tænder åbenbart ikke på nørdede piger der hellere vil se (gyser og splatter)film, læse og tegne end at feste og drikke igennem ;)
Er du meget kræsen? Kan da kigge lidt blandt mine single-veninder, hehe ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg prøvede net-dating kort, der var nogle spøjse typer imellem. Fx ham der gik ind for ærlighed i et forhold lige fra starten - umiddelbart rigtig fint, men det var måske lidt for meget at fortælle i første besked at han sad i fængsel for voldeligt overfald med økse...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#15411 Corgan 16 år siden
#15412 elwood 16 år siden
I swear if you start playing violins, I will tear this place apart
Og så har jeg lært og udtale James camerons film hel korrekt, tak til min sproglærer Guvenøren.
The Guvenator Avadar
Ricky Gervais var også i hopla, hans indledning til Mel Gibson var enkel men, grov i det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15413 Thomsen 16 år siden
Vi er helt på linje, hvad angår det med professionalisme kontra amatørisme, men... det er jo tattoo! ;-)
Okay, det giver lidt mening for mig. Jeg kommer nok aldrig til at forstå det, men på den anden side, det behøver jeg vel heller ikke. Jeg samler selv på gammelt, farvet papir, som jeg køber i dyre domme, og guderne skal vide, at der er nok mennesker, der synes, at dét er en temmelig underlig ting at bruge sin tid på. Så fred være med jeres fascination af det. Jeg holder mig til Miami Ink i stedet for. :-)
#15414 dyg 16 år siden
For nogle dage siden må jeg have været meget fuld, for jeg besluttede mig for, at der skulle ske noget. Så jeg signede op på et par dating-sites.
Og nu sidder jeg så med de mentale tømmermænd og forsøger at skrive en profil-tekst. Første udkast blev mere til et cv, så det blev kasseret. Men for dælen, hvor er det da svært! Især, når man ikke er den mest frembusende person.
Nu er det i det mindste prøvet, så må jeg se, hvorvidt der kommer noget sjov og ballade ud af det.
#15415 Skeloboy 16 år siden
#15416 wimmie 16 år siden
Cool - intet ondt om datingsites - det var sådan jeg mødte Hr. Husbond i sin tid :p
Og jeg havde det meget ligesom dig - jeg hadede at skulle sælge mig selv, men jeg tænkte at hvis jeg var bundærlig var der nok ikke så mange der bed på, men de der gjorde var vel også interesserede så... tro det eller ej, men så mange mænd tænder åbenbart ikke på nørdede piger der hellere vil se (gyser og splatter)film, læse og tegne end at feste og drikke igennem ;)
Er du meget kræsen? Kan da kigge lidt blandt mine single-veninder, hehe ;)
#15417 Skeloboy 16 år siden
#15146 - men man kan jo sagtens se film søndag til torsdag, og så drikke igennem fredag og lørdag..;)
#15418 lagoni 16 år siden
#15419 wimmie 16 år siden
Ja, det er sandt...men det gjorde jeg bare ikke så tit (ikke at det aldrig skete - kan ka' jo smut' det skidt ;)
Hehe...lidt af en turn-off måske ;)
#15420 filmz-Utyske 16 år siden
Oss' mig! Vi er andre singler her! :-p
#15418 -
Haha, men i det mindste var han da ærlig.