#15440 - Kashmir har lavet utrolig godt, men synes faktisk deres cd'er bliver dårligere for hver cd(ingen er dårlige, men går fra genial til lidt fesen).
Travelogue er super-sindssyg fed Cruzential er sindssyg fed The Good Life er superfed Zitilites er ganske god, men kun de første par numre No Balance Palance er fesen med få højdepunkter Trespassers - har kun hørt Mouthful of Wasps, og det er jævnt kedelig, vi-har-gjort-det-før-agtigt...
#15441 Jeg synes de var MEGET forvirede på No Balance Palace og skulle bare prøve lidt for mange ting, de har nogle lidt underlige beslutninger på nogle numre men overall kan jeg bedre lide det nye her...jeg har ikke rigtig kunne lide Mouthful of Wasps på forhånd...så prøv den engang...jeg vil ikke kalde det en revolution men måske et sted hvor de har fundet deres eget bedste igen...eller i hvert fald i retningen af eget bedste :D
Sidder og er igang med at sammensætte en track liste til min egen Tegan and Sara - Greatest hits boks. Den bliver på 3 disc, hvoraf de to første til sammen består af 40 numre fra deres 6 studiealbums. De har foreløbigt fået titlen "Sugar Spell It Out!" - Part I & II.
Disc 3 kommer så til at bestå af diverse bonus tracks, b-sider, live-udgaver og cover versioner, bl.a. af Bruce Springsteens "Dancing In The Dark". Det er lykkedes via Itunes, et par EP'er fra Canada, samt lidt vennetjenester rundt omkriing at indsamle en god stak numre. Her er fire af dem :
Disc 3 har fået den lidt kryptiske titel "The Crossroad Adventures of Kiersten Rain", men Tegan & Sara fans vil nok hurtigt ku' gennemskue hvorfor den hedder det.
Har også via Deviant Art fundet coveret til boksen og disc'ene. Det bliver sgu meget sjovt at sidde og arbejde med. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Selvfølgelig er min pakke fra amazon kommet mens jeg har været på kursus og da jeg ikke gider at cykle ind til byen, må den desværre vente til imorgen.
I denne uge har vi blandt andet om netværk på kursus, så nu skal I ikke tage jer af, hvis jeg begynder at udnytte jer igen :D Jeg anser jer bare som en stor del af mit netværk, da der findes alle mulige forskellige folk på Filmz - I er ikke alle arbejdsløse akademikere :) Men jeg håber da at der er nogle herinde der tænker på mig hvis de høre om nogle der mangler en indenfor indkøb, planlægning/koordinering, SCM, administration eller HR. (Bare det ikke er regnskab/økonomi). Det skal så være i sydjylland eller vestfyn.
Vi får nyt køleskab i dag, det bliver dejligt, så bliver jeg fri for at høre på det gamle der larmer.
Har ikke hel forstået det endnu, er det på grund af finans krisen, vejret eller hvad er det lige der gør de snakker om og udele post med færre mellemrum ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#..45 - det er vist fordi folk ikke bruger postvæsenet mere (=færre indtægter) primært pga mail. Transportministeren mener så at de kan spare penge ved at samle det post der er i større bunker og dermed spare løn, transportudgifter o.l.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#..445 - Det skyldes helt basalt, at folk sender færre breve. Man undlader så også lige at tfortælle, at portoen er steget med ca. 40% siden midten af årtiet samtidigt med, at servicen er blevet skåret ind til benet (det er dét, som Post Danmark gerne omtaler som "serviceforbedringer"), og Post Danmark oven i købet har præsteret store overskud.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Havde 15 års jubilæum på jobbet i dag!! Endnu et tegn på at man er en halv gammel fucker!! Det er faktisk lidt vildt at tænke på, men det må jo være tegn på, at jeg har det godt, hvor jeg er :o)
Ellers sidder jeg og bøvler lidt med en USB device, der burde gi' mig DVB-T kanaler på min pc. Ka' dog ikke fange en eneste kanal på den lille medfølgende antenne - øv!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#15441 Skeloboy 16 år siden
Travelogue er super-sindssyg fed
Cruzential er sindssyg fed
The Good Life er superfed
Zitilites er ganske god, men kun de første par numre
No Balance Palance er fesen med få højdepunkter
Trespassers - har kun hørt Mouthful of Wasps, og det er jævnt kedelig, vi-har-gjort-det-før-agtigt...
#15442 cyberzed 16 år siden
#15443 NightHawk 16 år siden
Disc 3 kommer så til at bestå af diverse bonus tracks, b-sider, live-udgaver og cover versioner, bl.a. af Bruce Springsteens "Dancing In The Dark". Det er lykkedes via Itunes, et par EP'er fra Canada, samt lidt vennetjenester rundt omkriing at indsamle en god stak numre. Her er fire af dem :
Disc 3 har fået den lidt kryptiske titel "The Crossroad Adventures of Kiersten Rain", men Tegan & Sara fans vil nok hurtigt ku' gennemskue hvorfor den hedder det.
Har også via Deviant Art fundet coveret til boksen og disc'ene. Det bliver sgu meget sjovt at sidde og arbejde med. :)
#15444 tiany 16 år siden
I denne uge har vi blandt andet om netværk på kursus, så nu skal I ikke tage jer af, hvis jeg begynder at udnytte jer igen :D Jeg anser jer bare som en stor del af mit netværk, da der findes alle mulige forskellige folk på Filmz - I er ikke alle arbejdsløse akademikere :)
Men jeg håber da at der er nogle herinde der tænker på mig hvis de høre om nogle der mangler en indenfor indkøb, planlægning/koordinering, SCM, administration eller HR. (Bare det ikke er regnskab/økonomi). Det skal så være i sydjylland eller vestfyn.
Vi får nyt køleskab i dag, det bliver dejligt, så bliver jeg fri for at høre på det gamle der larmer.
#...443 Nice :)
#15445 elwood 16 år siden
Har ikke hel forstået det endnu, er det på grund af finans krisen, vejret eller hvad er det lige der gør de snakker om og udele post med færre mellemrum ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15446 lagoni 16 år siden
#15447 Lady Arwen 16 år siden
#15448 Thomsen 16 år siden
servicen er blevet skåret ind til benet (det er dét, som Post Danmark gerne omtaler som "serviceforbedringer"), og Post Danmark oven i købet har præsteret store overskud.
#15449 cyberzed 16 år siden
#15450 wiseguy 16 år siden
Det er faktisk lidt vildt at tænke på, men det må jo være tegn på, at jeg har det godt, hvor jeg er :o)
Ellers sidder jeg og bøvler lidt med en USB device, der burde gi' mig DVB-T kanaler på min pc. Ka' dog ikke fange en eneste kanal på den lille medfølgende antenne - øv!!