Gravatar

#15451 elwood 16 år siden

Og porto'en snakkede de så om de måske ville hæve, det var endten det eller færre uddellinger, så vidt jeg hørte.

Suk grumme tider for os filmz'er 8-(

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15452 filmz-Utyske 16 år siden

Lady Arwen (15447) skrev:
Jamen dog, man er ikke "herinde" i en dags tid og lige pludselig er filmz blevet en dating side :D

How are YOU doing? ;D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15453 tiany 16 år siden

Så var jeg alligevel lige på posthuset, da jeg fik et lift derned - og så var det ikke engang min pakke fra amazon der var kommet :(
Det var derimod en pakke til min mor, der var blevet videre sendt til mig. Denne indeholdte info om den blå-pingvin de valgte at adoptere mens de var i New Zealand.
Valar morghulis
Gravatar

#15454 Ericmase 16 år siden

Har lige bestilt billetter til "Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief" og skal se den den 10/02/10 (altså til forpremiere). :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#15455 wiseguy 16 år siden

-10,2 grader i Billund allerede nu! Damn det bliver en kold nat!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#15456 Kiksmann 16 år siden

Her i Haderslev er det -8,5, ja det bliver temmelig koldt i nat.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#15457 davenport 16 år siden

Har brugt eftermiddagen på at læse "Fish!" Meget inspirerende og jeg anbefaler hermed.
http://www.charthouse.com/content.aspx?name=home2

En fantastisk filosofi.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15458 tiany 16 år siden

#..457 Ahhh den kære Fish!
Vi havde den på uni og vi er et par stykker der de sidste 3 uger har forsøgt at overbevise vores vejleder om at vi skal se den på jobsøgningskursus. Men han har åbenbart problemer med at skaffe en projektor fra Kolding afdelingen.
Valar morghulis
Gravatar

#15459 filmz-jonasgr 16 år siden

Hehe, I dag er Top Gear i Norge. Eller rettere på vej til Norge. Har godt nok set afsnittet før, men sjovt nok alligevel.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#15460 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg sidder og ser Batman & Robin med RiffTrax - for satan, det er en ringe film men den bliver ret fantastisk med det rette kommentarspor. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: