Så var jeg alligevel lige på posthuset, da jeg fik et lift derned - og så var det ikke engang min pakke fra amazon der var kommet :( Det var derimod en pakke til min mor, der var blevet videre sendt til mig. Denne indeholdte info om den blå-pingvin de valgte at adoptere mens de var i New Zealand.
#..457 Ahhh den kære Fish! Vi havde den på uni og vi er et par stykker der de sidste 3 uger har forsøgt at overbevise vores vejleder om at vi skal se den på jobsøgningskursus. Men han har åbenbart problemer med at skaffe en projektor fra Kolding afdelingen.
#15451 elwood 16 år siden
Og porto'en snakkede de så om de måske ville hæve, det var endten det eller færre uddellinger, så vidt jeg hørte.
Suk grumme tider for os filmz'er 8-(
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15452 filmz-Utyske 16 år siden
How are YOU doing? ;D
#15453 tiany 16 år siden
Det var derimod en pakke til min mor, der var blevet videre sendt til mig. Denne indeholdte info om den blå-pingvin de valgte at adoptere mens de var i New Zealand.
#15454 Ericmase 16 år siden
#15455 wiseguy 16 år siden
#15456 Kiksmann 16 år siden
#15457 davenport 16 år siden
http://www.charthouse.com/content.aspx?name=home2
En fantastisk filosofi.
#15458 tiany 16 år siden
Vi havde den på uni og vi er et par stykker der de sidste 3 uger har forsøgt at overbevise vores vejleder om at vi skal se den på jobsøgningskursus. Men han har åbenbart problemer med at skaffe en projektor fra Kolding afdelingen.
#15459 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#15460 filmz-Utyske 16 år siden