#15465 - Ja viser de ikke også klip fra Storebæltsbroen da han kører over Øresund?! Hmm nu har jeg helt lyst til et afsnit af Top Gear! Har næsten lige genset det afsnit fra Botswana, hvor Richard køber sin elskede opel kadet - "Oliver" :D
29½ level, tilbage i Ogg (my safe heaven) vin i glasset, bliver hjemme i morgen pga. vejr, Baconchips fra Kims, ryddet op, dum hund der vil ud hele tiden, katten er væk ( :D ) og pølser i køleren.
Ellers ik noi..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
ARGH sidder og skal i gang med eksamen her klokken 9. Har så fundet ud af at jeg har glemt mit penal hus, så ingen kuglepind eller lineal. Det værste er dog at jeg har pakket den forkerte bog ned. Så nu sidder jeg med min avanceret statistik bog i stedet for en til Economic integration. Tegner rigtig godt det her, især fordi den her eksamen skal bestås ellers kommer jeg til at mangle 10 ects point til sommer og kan ikke færdiggøre min kandidat.
Sidder og har studiedag på arbejdet, men min mave rumler allerede efter frokost, hvilket er cirka 2 ½ time for tidligt. Øv, må se om jeg kan finde en fesen pære eller banan! :(
Jeg er selvfølgelig langt bagud med opgaverne, så jeg får dælme travlt i dag. Det er også en af grundene til, at det er lidt svært at komme i gang. Når man på forhånd ved, at opgaverne højst sandsynligt går hen og bliver ganske uoverskuelige, er det svært at finde motivationen.
#..475 - Det er dælme surt Scherlund.. Pøj pøj med det..
davenport (15474) skrev:
dum hund der vil ud hele tiden..
Haha, Bjørn er da sej!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Så er fyringrunden overstået i denne omgang og jeg har stadig mit job, men vi mistede et par folk i IT-supporten, hvilket selvfølgelig ikke er fedt og hvad er endnu mindre fedt er, at en af dem er en ven.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#15471 filmz-Utyske 16 år siden
#15472 Lady Arwen 16 år siden
#15473 filmz-jonasgr 16 år siden
Kan ses her: http://blogs.suntimes.com/ebert/pages-for-twitter/...
'Cause I'm evil"
#15474 davenport 16 år siden
Ellers ik noi..
#15475 Scherlund 16 år siden
#15476 wiseguy 16 år siden
#15477 Thomsen 16 år siden
OMG! Kan den mon nå at slå Avatar?
#15478 Bony 16 år siden
Jeg er selvfølgelig langt bagud med opgaverne, så jeg får dælme travlt i dag. Det er også en af grundene til, at det er lidt svært at komme i gang. Når man på forhånd ved, at opgaverne højst sandsynligt går hen og bliver ganske uoverskuelige, er det svært at finde motivationen.
#..475 - Det er dælme surt Scherlund.. Pøj pøj med det..
Haha, Bjørn er da sej!
#15479 davenport 16 år siden
#15480 filmz-Utyske 16 år siden