Var i seng 21.30 igår og vågen 5.30 og på jobbet 7.00 i dag og hjemme 18.30. Jeg forsøger at undgå trafik i denne tid, så jeg popper i seng igen nu og prøver samme taktik imorgen, selvom jeg godt nok er bekymret for eftermiddagen med al den sne :(
Men dejligt for engang skyld at være udsovet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#15459 - Uhh det er den, hvor Jeremy kører igennem DK er det ikke?
Jo. Det er også den, hvor Jeremy æder spunk for at holde sig vågen. Den stakkels mand. Jeg læste på deres hjemmeside, at de var helt rundforvirrede, da de skulle planlægge deres helikopterfilmninger, eftersom både Storebælts- og Øresundsbroen var så fantastisk flotte. Det er da lidt sejt
Bare sæt Captain Slow til og navigere, så kommer det hel automatisk 8-)
Btw Norge afsnittet er det ikke også den hvor Jerymy bliver skubbet i det iskolde vand af ham der Overlevelses eksperten, der skal lære dem og klare sig i det kolde klima ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15461 filmz-Bruce 16 år siden
Men dejligt for engang skyld at være udsovet.
#15462 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#15463 filmz-Utyske 16 år siden
Næsten, det er de samme gutter der står bag "Mystery Science Theater 3000" og det er åndsvagt sjovt at høre dem pille en film fra hinanden. :)
#15464 Lady Arwen 16 år siden
#15465 Kochie 16 år siden
Jo. Det er også den, hvor Jeremy æder spunk for at holde sig vågen. Den stakkels mand.
Jeg læste på deres hjemmeside, at de var helt rundforvirrede, da de skulle planlægge deres helikopterfilmninger, eftersom både Storebælts- og Øresundsbroen var så fantastisk flotte. Det er da lidt sejt
#15466 dyg 16 år siden
#15467 elwood 16 år siden
Btw Norge afsnittet er det ikke også den hvor Jerymy bliver skubbet i det iskolde vand af ham der Overlevelses eksperten, der skal lære dem og klare sig i det kolde klima ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15468 lagoni 16 år siden
edit: skulle bare ha' fat i det officielle kalender-addon, så det var jo nemt.
#15469 MOVIE1000 16 år siden
#15470 Skeloboy 16 år siden
Jeg er målløs...