#15512 Mener det var den jeg dykkede ned i da jeg sad og så Le Mans i sommers :) som regel drikker jeg noget fra Guatamala (købt hos Sigfreds kaffebar i Århus)
Nå, fik en meddelelse på tv´et om at der er driftforstyrrelser på Profiber grundet kraftigt sne... På et fibernet???? Det er for helvede gravet ned i jorden... O.o
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er næsten lige kommet ind fra kulden, og sneen bliver ved og ved og ved ... Det er sindssygt! Det er The Day After Tomorrow - eller et par dage yderligere efter!! :S
Nå, godt man har ferie og masser af film, der mangler at blive set. :D
MOVIE1000 (15499) skrev:
snestorm? det regner nu mere i esbjerg kommer lige inde fra byen synes at når man nu har projekt uge og det alligvel sner skal man da hygge sig med nogle film så jeg fandt 2 BD 2 DVD
The wrestler BD Op BD JCVD Død sne
en pæn go samling, tror jeg, jeg har ikke set dem men kun hørt godt om dem
Jeg har kun set JCVD og Død sne, men dem synes jeg så også godt, du kan glæde dig til! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#15513: Jeg kender ikke den kaffebar, men næste gang jeg kommer til Århus, vil jeg da kigge forbi. :) Jeg har også gode erfaringer med kaffe fra Guatemala.
Har lige bestilt the hurt locker på play, så jeg kan nå at se den inden oscar. Har også lige hentet billetter til oscarshow i biffen, nogen som ved hvilken film de vil sende inden?
Jeg overvejer at begynde at løbe igen og måske deltage i et af de små kvindeløb til sommer. Hvis jeg nu kan melde mig til et løb og betale nu, kan det være min nærighed tvinger mig til at træne :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Er lige kommet hjem fra privathospitalet Ciconia, hvor jeg blev scannet efter galdesten. Vejret betød, at der var mange afbud i dag, så jeg fik lov til at komme til med det samme i stedet for at skulle vente en uge.
Og helt som forventet fandt lægen (efter ca. 4.7 sekunder) galdesten.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#15511 cyberzed 16 år siden
#15512 Highland Park 16 år siden
#15513 cyberzed 16 år siden
#15514 davenport 16 år siden
#15515 evermind 16 år siden
Nå, godt man har ferie og masser af film, der mangler at blive set. :D
Jeg har kun set JCVD og Død sne, men dem synes jeg så også godt, du kan glæde dig til! :)
#15516 Highland Park 16 år siden
Jeg har også gode erfaringer med kaffe fra Guatemala.
#15517 filmz-Martychris 16 år siden
Jeg er enig mede cyberzed, Sigfreds kaffebar er virkelig et godt sted...
#15518 Wangsgaard 16 år siden
#15519 lagoni 16 år siden
#15520 dyg 16 år siden
Og helt som forventet fandt lægen (efter ca. 4.7 sekunder) galdesten.