Har netop set "Thunderball" på BD og er gået igang med "Aliens" - som desværre ikke er på BD. Gennem de seneste par dage, har jeg genset en masse af det ekstramateriale om netop Alien filmene - som stadig er ret interessant.
Nogen der ved noget om Alien boksen snart kommer på BD?
Anyway....én af mine gode venner og med-administratorer på tegnebordet.dk har lige uden varsel slettet hele sin profil (hun har været derinde i 8 år) :/ Det var da lidt af en chok...herinde plejer folk da gerne lige at sige "farvel og tak" men hun skred bare med den grund at hun var træt af det hele og havde mistet lysten til at tegne og til at være admin...
Oh well, så kan jeg lære ikke at have det meste af mit daglige sociale netværk online ;P
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Helt ærligt så synes jeg Alien boksen er ret overvuderet. En samling hvor 2 ud af 4 film er direkte dårlige, er sgu ikke et hit for mig. Jeg er glad for de to første film, men Fincher kikser altså fælt og det sidste syretrip gider jeg ikke engang spilde min tid på.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg sidder og uploader billeder til Picasa, så de ikke er væk hvis der er indbrud og nogen revser computeren. (Som det jo skete for et år siden)
Ellers sidder jeg og spiser sovs til morgenmad. Det er fanme godt!
Mht. mit grungebillede på FB, så var det i de gode gamle, i bandet "Sons of Nightbreed" som senere blev til "Where is Mom?" - Er der ingen der husker hittet "Flemming the Lemming"?
Jeg hadede "Alien 3" - før jeg så DC udgaven, der næsten er ligeså mesterlig som de to første. Enig i at 4. del absolut ikke er fremragende, men alligevel synes jeg isoleret set at det er en udmærket actionfilm. De mange timers ekstramateriale er heller ikke til at kimse af. :)
Ja den 30 minutters reviderede udgave af 3'eren er meget bedre end den oprindelige. Alt i alt er ekstramaterialet i topklasse. Ekstramaterialet til 1'eren alene er intet mindre end genialt, hvor man virkelig får indblik i den fantastiske proces, med at opbygge Nostromo i stor format. Og så er anekdoten om Sigourney Weaver, som konstant flytter sig, da der skal optages en scene, hvor hun skal have en lussing, guld værd. Ridley og Veronica Cartwright narrer hende og så kommer optagelsen i hus, med en syngende lussing, så hun begynder at græde :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#3101 mr gaijin 15 år siden
#3102 dolphinfriendly 15 år siden
Nogen der ved noget om Alien boksen snart kommer på BD?
#3103 wimmie 15 år siden
Anyway....én af mine gode venner og med-administratorer på tegnebordet.dk har lige uden varsel slettet hele sin profil (hun har været derinde i 8 år) :/
Det var da lidt af en chok...herinde plejer folk da gerne lige at sige "farvel og tak" men hun skred bare med den grund at hun var træt af det hele og havde mistet lysten til at tegne og til at være admin...
Oh well, så kan jeg lære ikke at have det meste af mit daglige sociale netværk online ;P
#3104 gi-jones 15 år siden
#3105 davenport 15 år siden
Ellers sidder jeg og spiser sovs til morgenmad. Det er fanme godt!
Mht. mit grungebillede på FB, så var det i de gode gamle, i bandet "Sons of Nightbreed" som senere blev til "Where is Mom?" - Er der ingen der husker hittet "Flemming the Lemming"?
For ikke-FB brugere: http://img75.imageshack.us/my.php?image=bandka7.jp...
#3106 Corgan 15 år siden
#3107 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3108 dolphinfriendly 15 år siden
Jeg hadede "Alien 3" - før jeg så DC udgaven, der næsten er ligeså mesterlig som de to første. Enig i at 4. del absolut ikke er fremragende, men alligevel synes jeg isoleret set at det er en udmærket actionfilm. De mange timers ekstramateriale er heller ikke til at kimse af. :)
#3109 filmz-Bruce 15 år siden
#3110 lagoni 15 år siden