Hvis der er invaliderende galdestenslignende smerteanfald foretages operation, hvor man fjerner galdeblæren med tilhørende sten.
* Operationen foretages med kikkert-teknik, hvor man gennem fire små huller opererer ved samtidig at kigge på en fjernsynsskærm. * Forbindelsen fra galdeblæren ned til galdegangen lukkes med klips. * Fordelene frem for åben operation er, at man kan udskrives langt hurtigere efter kikkert-operationen (dvs. som tegn på mindre påvirkning af kroppen, færre smerter, m.m.).
Der er således betydeligt færre komplikationer efter kikkert-metoden end efter åben operation. Der har specielt i starten - efter man er begyndt at anvende kikkertmetoden - været en tendens til flere kirurgiske skader på galdegangen ved brug af kikkertteknik, men denne tendens synes at falde, efterhånden som lægerne har fået rutine i at bruge metoden.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
PIS!!! jeg er åbenbart logget af steam af en eller mærkelig grund? og nu kan jeg ike logge på fordi jeg ikke kan huske password og jeg har sendt emails til mig selv men der kommer ingen besked fra steam og nu er der gået 5 timer.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Sidder og ser programmet fra felthospitalet i Afghanistan...det er sgu ikke for svage sjæle...er sgu hardcore kost for familien danmark at se billeder fra operationsbordet.
#15521 Thomsen 16 år siden
#15522 dyg 16 år siden
#15523 davenport 16 år siden
#15524 MOVIE1000 16 år siden
#15525 filmz-jonasgr 16 år siden
Jeg griner stadig af de mere eller mindre vanvittige mails han får.
'Cause I'm evil"
#15526 filmz-Utyske 16 år siden
Tag fat i Steams support - www.steampowered.com - det kan være din konto er blevet nakket af en anden.
#15527 cyberzed 16 år siden
#15528 MOVIE1000 16 år siden
#15529 filmz-Utyske 16 år siden
Ingen anelse, det er aldrig sket for mig. Kontakt deres support, det ville jeg gøre. :)
#15530 evermind 16 år siden
[url= MY GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWD!!
[/url]