Så er der mere fru Walker på vej til os, elwood :D
La La Land Records:
We will start taking orders next Tuesday, Feb 9, 2010 at Noon PST:
THE FLASH - 2 cd set featuring the best music from the DC Comics/Warner Bros television show. Music by Shirley Walker, theme by Danny Elfman. Produced by Ford A. Thaxton. Mastered by James Nelson and Liner Notes by Randall Larson. Features over 2 HOURS of some of the best music written for television in recent memory! If you loved Ms Walker's work on Batman and Superman you will love this!
Har lige læst den her, jeg er forundret over at de bliver ved med at hænge sig det.
Til alle dem som hader Dell er det guf så nu skal de en tur igennem kontants hårde journalister i aften, hele nationen venter spændt på hvad de har at sige!!! Not de er da ligeglade.
#15540 - ikke helt...men lidt. Ghoulies er dog næsten acceptabel(eller også synes jeg bare det, fordi jeg så den så mange som barn), og Ghoulies II er på højde med Troll-filmene...
Jeg har lige lært at det er dumt at tage til træning uden man har fået noget at spise eller drikke først (hvilket jeg nok burde ha' regnet ud). Jeg vågnede et kvarter før holdtræning startede, så dumme mig tog mig ikke tiden til at spise. Heldigvis huskede jeg da vand, det hjalp en smule.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg har lige været nede og træne lidt. Der er totalt dødt på arbejdet i dag, sikkert p.g.a. fyringsrunden i går og snevejret, så kunne man jo ligeså godt bruge tiden lidt konstruktivt.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Sidder på arbejde, hvor jeg gerne må bruge tiden på at lave jobansøgninger. Så det har jeg brugt de første 2½ time på...og det er et job, jeg rigtig, rigtig gerne vil have...selvom det er i København.
#15541 Michael Andersen 16 år siden
La La Land Records:
We will start taking orders next Tuesday, Feb 9, 2010 at Noon PST:
THE FLASH - 2 cd set featuring the best music from the DC Comics/Warner Bros television show. Music by Shirley Walker, theme by Danny Elfman. Produced by Ford A. Thaxton. Mastered by James Nelson and Liner Notes by Randall Larson. Features over 2 HOURS of some of the best music written for television in recent memory! If you loved Ms Walker's work on Batman and Superman you will love this!
LIMITED EDITION of 3000 units
$26.98
#15542 Kiksmann 16 år siden
Til alle dem som hader Dell er det guf så nu skal de en tur igennem kontants hårde journalister i aften, hele nationen venter spændt på hvad de har at sige!!! Not de er da ligeglade.
#15543 Skeloboy 16 år siden
#15544 filmz-Utyske 16 år siden
Det var i går Kontant var på. :)
#15545 Kiksmann 16 år siden
Det var også det jeg lige opdagede jeg fik skrevet forkert :D Har ikke fået min morgen kaffe endnu, so please.... :)
#15546 Ericmase 16 år siden
Arrrg! På en måde synes jeg at "Transformers: Revenge of the Fallen" skal vinde Oscaren for bedste lyd. Jeg synes bare at lyden er røvfed! :)
#15547 lagoni 16 år siden
#15548 filmz-Utyske 16 år siden
#15549 Skeloboy 16 år siden
#15550 lagoni 16 år siden