#15550 - indtil december i princippet, men man skal jo stadig være aktiv jobsøgende...og jeg vil også hellere have et rigtigt job, selvom det er et fedt sted jeg er...:)
Det er et job som KulturGuidekoordinator i København. Man skal skabe forbindelse mellem de fattige børn og unge til kulturinstitutionerne og sørge for de får en masse oplevelser...
#..51 - det lyder rigtig interessant, jeg håber du får det.
Hvordan fungerer sådan et løntilskudsjob egentlig? Det må da være lidt besværligt for arbejdspladsen at ha' en de ved søger andre jobs og kan smutte når som helst.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#15552 - det er fungerer ligesom en normalt job, men jeg får kun dagpenge og jeg skal søge...man får heller ikke helt så meget ansvar...selvom jeg faktisk nok får et koordinator-opgave på et arrangement.
Nayze> godt at du kunne blive scannet allerede - har du fået at vide om du skal opereres så? Operationen er ikke så slem - jeg havde ondt et par dage eller 3 men ikke store smerter. Jeg blev opereret kl. 8 om morgenen og kom hjem kl 20 om aftenen.
Det værste ved den omgang var at jeg blev opereret den 10. september 2001 og skulle bare flade dagen efter (på min 20-års fødselsdag) med noget TV....bad idea ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#15556 - Jeg er også godt tilfreds :] Min læge ville få papirene indenfor et par dage, så jeg ringer til ham på fredag, dog lød det til på ham der scannede mig, at det umiddelbart var oplagt, at jeg skulle opereres.
Men der er sikkert lang ventetid på en eventuel operation, så jeg skal garanteret igennem min sundhedsforsikring igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Uf! Listen over titler, der udgår i næste måned hos Criterion, koster godt nok dyrt. I forvejen har jeg jo bestilt den sædvanlige spand gysere fra Pacific og Play og er ved at købe en dyr og udgået selvtægtsfilm på eBay. I do *not* need this now!
Det værste er, at det sandsynligvis betyder, at de andre criterions, der er udgivet på licens fra StudioCanal, formentligt også vil smutte, når Criterions rettigheder udløber. Så man kan lige så godt begynde at købe dem ind også. Det *kan* betyde, at flere af Melville- og Buñuel-filmene og "Last Year in Marienbad" måske er i farezonen.
Det er da godt, at jeg har fødselsdag i denne måned. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#15559 Uh jeg har ikke råd til denne her slags oplysninger. Der er for længe til min fødselsdag, og jeg plejer forresten også at få ubrugelige ting (læs: ting der ikke afspilles i en dvd-afspiller).
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#15551 Skeloboy 16 år siden
Det er et job som KulturGuidekoordinator i København. Man skal skabe forbindelse mellem de fattige børn og unge til kulturinstitutionerne og sørge for de får en masse oplevelser...
#15552 lagoni 16 år siden
Hvordan fungerer sådan et løntilskudsjob egentlig? Det må da være lidt besværligt for arbejdspladsen at ha' en de ved søger andre jobs og kan smutte når som helst.
#15553 Skeloboy 16 år siden
#15554 elwood 16 år siden
Yes!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15555 filmz-jonasgr 16 år siden
Jeg får helt lyst til at se Juno igen. Glæder mig til at se hende i fremtidige projekter.
'Cause I'm evil"
#15556 wimmie 16 år siden
Operationen er ikke så slem - jeg havde ondt et par dage eller 3 men ikke store smerter. Jeg blev opereret kl. 8 om morgenen og kom hjem kl 20 om aftenen.
Det værste ved den omgang var at jeg blev opereret den 10. september 2001 og skulle bare flade dagen efter (på min 20-års fødselsdag) med noget TV....bad idea ;)
#15557 dyg 16 år siden
Men der er sikkert lang ventetid på en eventuel operation, så jeg skal garanteret igennem min sundhedsforsikring igen.
#15558 filmz-Martychris 16 år siden
#15559 Thomsen 16 år siden
Det værste er, at det sandsynligvis betyder, at de andre criterions, der er udgivet på licens fra StudioCanal, formentligt også vil smutte, når Criterions rettigheder udløber. Så man kan lige så godt begynde at købe dem ind også. Det *kan* betyde, at flere af Melville- og Buñuel-filmene og "Last Year in Marienbad" måske er i farezonen.
Det er da godt, at jeg har fødselsdag i denne måned. :-)
#15560 Benway 16 år siden