Ja ja, jeg vil til gengæld anbefale cinematekets/ Station 16's månedlige Psych-Out-arrangement til dem, der bor i eller nær København. I denne måned viser de gyserkomedierne "Blood for Dracula" og "Flesh for Frankenstein" - begge med Udo Kier i hovedrollen. De er nok mest kendte for at have Andy Warhol tilknyttet som producent, men faktisk er de begge virkeligt underholdende film i deres egen ret. Jeg glæder mig til at grine af dem med et publikum.
"To know death, Otto, you have to fuck life... in the gall bladder!" (citat: Baron von Frankenstein før han knalder sin kvindelige skabning førnævnte sted!)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Hvor underholdende jeg end synes Peter Travers kan være, så kan han også til tider være enerverende. Lige for tiden bruger han mere tid på at brokke sig over film han ikke kan lide end at fremhævde dem der er gode. Lidt trættende.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
1) De har smidt en ny patch på WoW, så min Curse er fucked. Nu skal jeg til at arrangere det hele igen :/
2) Ser lidt King of Queens - fuck hvor er Leah Ramini fed i de her afsnit... Hun ligner jo en strandet kaskelot.. Synd. Hun var ellers lækker engang. (Hun skulle faktisk ha været Monica i Friends)
What a night...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#15561 dyg 16 år siden
#15562 Benway 16 år siden
#15563 dyg 16 år siden
Der er da et par ting, der kan vække min interesse.
#15564 Skeloboy 16 år siden
11/2-10 Tungmetals-aften
18/2-10 Postapokalyptisk aften
11/3-10 Tjekkoslovakisk aften (wow...helt i anden liga end de andre aftener)
22/4-10 Minoru Kawasaki-aften
29/4-10 Opfinder-aften
6/5-10 Sydkoreansk Brokeback Mountain-aften
20/5-10 Mand/Kvinde action-aften
27/5-10 Abel Ferrara-aften
3/6-10 Little Murders
Hvis jeg boede i Århus, ville jeg nok vælge dem:)
#15565 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#15566 filmz-Martychris 16 år siden
#15567 Thomsen 16 år siden
Call me intrigued! :-)
Ja ja, jeg vil til gengæld anbefale cinematekets/ Station 16's månedlige Psych-Out-arrangement til dem, der bor i eller nær København. I denne måned viser de gyserkomedierne "Blood for Dracula" og "Flesh for Frankenstein" - begge med Udo Kier i hovedrollen. De er nok mest kendte for at have Andy Warhol tilknyttet som producent, men faktisk er de begge virkeligt underholdende film i deres egen ret. Jeg glæder mig til at grine af dem med et publikum.
"To know death, Otto, you have to fuck life... in the gall bladder!" (citat: Baron von Frankenstein før han knalder sin kvindelige skabning førnævnte sted!)
#15568 Bony 16 år siden
#15569 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#15570 davenport 16 år siden
1) De har smidt en ny patch på WoW, så min Curse er fucked. Nu skal jeg til at arrangere det hele igen :/
2) Ser lidt King of Queens - fuck hvor er Leah Ramini fed i de her afsnit... Hun ligner jo en strandet kaskelot.. Synd. Hun var ellers lækker engang. (Hun skulle faktisk ha været Monica i Friends)
What a night...