Jeg har lige kigget lidt på de film som får premiere i USA i 2010, hvis alt går vel og nogle af dem har ikke fået en premieredato endnu. Det ser dog lovende ud og det er "de store drenge" som er på spil. Martin Scorsese, Darren Aronofsky, Coen brødrene, Terrence Mallick, Alejandro Amenabar, Ridley Scott, Paul Greengrass, Michael Mann (tror dog Frankie Machine bliver udskudt), Chris Nolan, Roman Polanski. Men mon ikke der er nogle af dem som bliver udskudt.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
2 ting: 1) De har smidt en ny patch på WoW, så min Curse er fucked. Nu skal jeg til at arrangere det hele igen :/
Ja den har lavet en del ballade den nye, men til gengæld er der kommet fut i Arthas ^^ Skulle det forresten give dig yderligere problemer kan du fremover kører dine opdates som admin, af en eller anden grund virker det bedre og giver ikke nær så mange problemer.
Sad lige og læste denne [url=http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article1293633.ece]her[url/] om Gibson, det sidste i video klippet er klart det værd ^^
Har fundet ud af, at det musik der bliver brugt i forsvarets nye reklame er blevet specielt lavet til reklamen. Ærgerligt for det lyder faktisk ganske lovende.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#15571 Highland Park 16 år siden
#15572 davenport 16 år siden
#15573 Highland Park 16 år siden
#15574 davenport 16 år siden
#15575 Corgan 16 år siden
LOL! :-D
#15576 Highland Park 16 år siden
#15577 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#15578 filmz-Martychris 16 år siden
Hun er da ikke fed, eroisk buttet vil jeg sige... Men har da nogen ordentlige kasser, Syntes hun er fræk...
#15579 Kiksmann 16 år siden
Ja den har lavet en del ballade den nye, men til gengæld er der kommet fut i Arthas ^^
Skulle det forresten give dig yderligere problemer kan du fremover kører dine opdates som admin, af en eller anden grund virker det bedre og giver ikke nær så mange problemer.
Sad lige og læste denne [url=http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article1293633.ece]her[url/] om Gibson, det sidste i video klippet er klart det værd ^^
#15580 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"