#15590 - Yeah, banken skal nok være til at tale med, men jeg vil nu hellere bare spare. Jeg har været ret elendig til money management i en del år, så jeg vil gerne bevise overfor mig selv, at jeg er blevet "voksen" :) Første skridt var sidste år at smide visa/dankortet væk og få et mastercard direct i stedet (debit-card, så ikke mere overtræk).
Det lyder da godt nok som om, du har en meget uheldig farmor :( God bedring med hende.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Sidder og overvejer sommerferiemulighederne. Er ret hooked på at flyve til Chicago og leje en bil, og så trille til LA. Er der nogen der har erfaringer med noget lignende?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#15592 - For et par år siden gjorde jeg noget lignende (= præcis det samme).
Vi fløj til Chicago og kørte sydpå. Turen fulgte Route 66 næsten hele vejen til LA, med et par afstikkere til Santa Fe, Las Vegas og San Francisco.
Det kan klart anbefales, men tag jer endeligt god tid til det. Vi havde lidt planlægningsbøvl, så vi kunne kun få 15 dage til turen. Og 5700km incl ophold i Chicago, Las Vegas, San Fran og LA (samt masser af stops i mindre byer) på 15 dage er halv hårdt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Fik i dag mit lyd kabel så jeg kan få musik fra computeren ud af mit anlæg. Kan godt hører at kablet er noget bedre end det jeg havde til min ipod. Så nu skal mit yousee play udnyttet maks!!!
Btw nogen som ved hvad det koster at skifte programpakke hos yousee?
Sidder og overvejer sommerferiemulighederne. Er ret hooked på at flyve til Chicago og leje en bil, og så trille til LA. Er der nogen der har erfaringer med noget lignende?
Har taget turen fra New York til Los Angeles - med et par afstikkere (eller 20) - har dog ikke været Chicago, men jeg ved at man skal besøge House of Blues :D
Jeg har været i USA 5 gange og besøgt 31 stater, så hvis der er nogle steder du vil vide noget om så spørg - måske har jeg været der ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#15591 dyg 16 år siden
Det lyder da godt nok som om, du har en meget uheldig farmor :( God bedring med hende.
#15592 gi-jones 16 år siden
#15593 dyg 16 år siden
Vi fløj til Chicago og kørte sydpå. Turen fulgte Route 66 næsten hele vejen til LA, med et par afstikkere til Santa Fe, Las Vegas og San Francisco.
Det kan klart anbefales, men tag jer endeligt god tid til det. Vi havde lidt planlægningsbøvl, så vi kunne kun få 15 dage til turen. Og 5700km incl ophold i Chicago, Las Vegas, San Fran og LA (samt masser af stops i mindre byer) på 15 dage er halv hårdt.
#15594 Wangsgaard 16 år siden
Btw nogen som ved hvad det koster at skifte programpakke hos yousee?
#15595 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15596 filmz-Utyske 16 år siden
#15597 wimmie 16 år siden
Har taget turen fra New York til Los Angeles - med et par afstikkere (eller 20) - har dog ikke været Chicago, men jeg ved at man skal besøge House of Blues :D
Jeg har været i USA 5 gange og besøgt 31 stater, så hvis der er nogle steder du vil vide noget om så spørg - måske har jeg været der ;)
#15598 tiany 16 år siden
Har hørt det skulle fucke rimelig meget - men jeg tror ikke de er nået til min endnu, for der er i hvert fald ikke sket noget.
#15599 elwood 16 år siden
The New
Overstregningen er blot fordi jeg er paranoid sorry.
Dem man chatter med står stadigvæk nede i bunden, som man er vandt til, dem fik jeg bare ikke lige med.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15600 tiany 16 år siden