Gravatar

#15601 elwood 16 år siden

Jeg vil bare af med live news'ne thats it 8-)

De går mig mest på.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15602 gi-jones 16 år siden

nayze, Wimmie: Jeg overvejer lige nu om det er økonomisk praktisk muligt og den slags. Det er ret dyrt med billeje og hoteller og den slags. Jeg forestillede mig små 3 uger til turen, men jeg synes det er ret svært at finde ud af hvor mange penge man skal budgettere med til især hoteller. Jeg er også en hat til flybilletter. Hvis man flyver til Chicago SKAL man tilsyneladende også flyve derfra igen, og så skal jeg jo til at have et indenrigsfly. SUK!

Er bange for at det kommer til at koste 40K+ før det hænger sammen. Er sgu ikke sikker på om jeg kan klare den regning.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15603 filmz-Martychris 16 år siden

Er i Århus!!!
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#15604 MOVIE1000 16 år siden

HAHAHA[url= Gibson: "ASSHOLE"[/url]
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15605 wimmie 16 år siden

40K? Det lyder altså vildt...jeg brugte 65 på 5 måneder (og dengang stod dollaren i 8,5) :-O

Men hvorfor skal du flyve fra Chicago igen? Min søster og hendes kæreste fløj til Chicago men hjem fra San Francisco...

Moteller er ikke dyre derovre, hvis man ikke er for kræsen og vi boede på en del billige hostels - de er som regel helt ok. Kommer du til Vegas skal du dog ikke snyde dig selv for et fedt hotel - de er dog heller ikke for dyre (med mindre du vil bo på The Bellagio eller Ceasar's Palace ;) - The Stratosphere kan i hvert fald anbefales.

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#15606 Lady Arwen 16 år siden

Lige set Star Wars på Zulu, egentlig lang tid siden jeg havde set den, så godt med et gensyn :)
Doctor Who <3
Gravatar

#15607 Twister 16 år siden

Er lige kommet tilbage fra biografen hvor jeg har set "The imaginarium of Doctor Parnassus". Meget rodet og uklar men ikke desto mindre en god film. :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#15608 dyg 16 år siden

@jones - Vi fløj til Chicago og tilbage igen fra LAX, og flybilletterne kostede så vidt jeg husker 5k. Bilen gav vi ligeledes 5k for. Og hotellerne på vejen kan gøres MEGET billigt, hvis man ikke absolut skal bo på de største og flotteste hoteller. De eneste halv-dyre hoteller vi havde var i Chicago og LA.

Vi var 4 personer afsted og kom af med ca. 12-13k pr person for de 15 dage.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15609 gi-jones 16 år siden

@wimmie: Det skal lige siges at vi jo er to (mig og kæresten), men det kan også godt være det er lidt højt sat.

@nayze: Jeg har ingen planer om at bo på andet end trashy små Hitchcock-moteller :) Nå, jeg kigger lidt videre. Hvis man kunne kringle en flybillet der sendte en hjem af en anden rute, ville alting blive bedre.

Men hvis det bliver til noget vender jeg nok lige tilbage for at fritte jer om interessante ting på ruten.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15610 dyg 16 år siden

#15609 - Jeg skal nok lige tjekke op på, hvilket flyselskab vi brugte, men jeg er ret sikker på, at det var en kombination af BA og AA vi fløj med.

Ha, min route66 travel-blog eksisterede stadigvæk (en lille blog jeg oprettede for at dele info mellem vi 4 rejsende), og der stod lidt om flyene:

British Airways Flight 811 - Economy
Copenhagen Sat 21Jun 7:55 AM
Heathrow Sat 21Jun 9:05 AM

British Airways Flight 297 - World Traveler
Heathrow Sat 21Jun 12:55 PM
O’Hare Sat 21Jun 3:15 PM

British Airways Flight 268 - Economy
LAX Sat 05Jul 9:15 PM
Heathrow Sun 06Jul 3:30 PM

British Airways Flight 822 - Economy
Heathrow Sun 06Jul 7:00 PM
Copenhagen Sun 06Jul 9:55 PM