Fik fat i Jon Bang-Carlsens BABY DOLL på biblioteket i dag. En ikke helt ueffen psykologisk gyser, som jeg længe har været på udkig efter. Desværre er dvd'en fra OnAir udgået for længe siden, så jeg havde egentligt tænkt mig at brænde en højst illegal kopi til mig selv. Men biblioteket har proppet disken til med stregkoder og beskyttende plastic, så den er så tyk, at drevet i min computer ikke engang kan dreje den rundt. Ja ja, det har man for sine skumle planer...
(Der er ikke nogen, der tilfældigvis har et eksemplar af filmen liggende, som de vil sælge?)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Slapper af denne weekend - er ikke helt på toppen. Har levet af hostesaft, for at kunne sove om natten. Men til trods for dette har jeg udviklet en voldsom hovedpine fordi jeg hoster hele tiden. Jeg føler mit hoved er 3 numre for stort.
Er lige vågnet fra et bizart mareridt om at være fanget i et mørkelagt Legoland (!) efter lukketid og have mistet posen med Lego-tog og skinner, jeg havde købt til min nevø (sådan en har jeg iøvrigt ikke).
Gad vide, hvad det så betyder?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg sidder lige og gør mig klar til at tage i Ikea. Skal hente endnu en DVD-reol, da jeg igen er løbet tør for plads. Skal også lige have et nyt tv-bord med hjem til biografen, så jeg kan komme videre med projektet.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg er lige kommet hjem efter gårsdagens fødselsdagsfest for min farfar, der blev 85 år. Det var hans første fødselsdag efter min farmor døde sidste år, hvilket vi alle kunne mærke var lidt hårdt. Heldigvis gik dagen godt nok - min farfar har været praktiserende læge i Ribe i mange år og er åbenbart ret kendt i området. Ribes vægter kom ind på restauranten og skældte de unge tjenere ud fordi de ikke vidste det var doktor Pet'sen :)Man kan sige meget godt om at bo i storbyer, men det er nu hyggeligt at han møder folk der kender - og ofte holder meget af ham - rundt omkring.
Vægteren, der selv var 89, havde også mistet sin kone og hvor var det helt ubeskrivelig trist at høre dem snakke om det. "Ingen vil kunne forstå det før de har prøvet det, det er som at blive revet midt over" (de troede de hviskede, men når de begge er tunghøre går det ikke så godt). En følelse jeg aldrig har lyst til at opleve, men samtidig er det dejligt at de har elsket hinanden så meget i de over 60 år de har været gift - en del er nok trygheden ved at der var en anden, men tror kærligheden altid har været der. Jeg sov i værelset ved siden af min farfar og kunne gennem væggen høre om snakke halvt i søvne om hvor meget han elskede min farmor.
Vægterens nye 'veninde' kendte også min farfar, han havde åbenbart været med til fødselen af hendes søn og takkede ham mange gange for hjælpen dengang for mange år siden, det var dejligt.
Puha, langt og underligt indlæg for mig, men det skulle lige ud og det får I så æren af at lægge øjne til :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#15651 AP 16 år siden
#15652 Thomsen 16 år siden
(Der er ikke nogen, der tilfældigvis har et eksemplar af filmen liggende, som de vil sælge?)
#15653 Kruse 16 år siden
#15654 Skeloboy 16 år siden
Kan slet ikke huske, hvordan MASH er med Potter, BJ og Burns...men har også altid bedre kunne lide Charles, han er langt mere nuanceret.
#15655 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#15656 tiany 16 år siden
#15657 Thomsen 16 år siden
Gad vide, hvad det så betyder?
#15658 Bony 16 år siden
#15659 Bony 16 år siden
#15660 lagoni 16 år siden
Vægteren, der selv var 89, havde også mistet sin kone og hvor var det helt ubeskrivelig trist at høre dem snakke om det. "Ingen vil kunne forstå det før de har prøvet det, det er som at blive revet midt over" (de troede de hviskede, men når de begge er tunghøre går det ikke så godt). En følelse jeg aldrig har lyst til at opleve, men samtidig er det dejligt at de har elsket hinanden så meget i de over 60 år de har været gift - en del er nok trygheden ved at der var en anden, men tror kærligheden altid har været der. Jeg sov i værelset ved siden af min farfar og kunne gennem væggen høre om snakke halvt i søvne om hvor meget han elskede min farmor.
Vægterens nye 'veninde' kendte også min farfar, han havde åbenbart været med til fødselen af hendes søn og takkede ham mange gange for hjælpen dengang for mange år siden, det var dejligt.
Puha, langt og underligt indlæg for mig, men det skulle lige ud og det får I så æren af at lægge øjne til :)