Gravatar

#15841 Highland Park 16 år siden

bruce (15840) skrev:
[url= drømmer[/url] :)

Ja, det er smerteligt smukt... det lille klip alene er nok til at give mig tårer i øjnene.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#15842 Kiksmann 16 år siden

davenport (15830) skrev:
Jeg ved bare ikke mine levende råd. Den lille ligger syg med halsbetændelse og opkast. Hun vil bare slet ikke have noget, og har drukket det der svarer til et glas vand hele dagen. Fuldstændig afkræftet og sover hele tiden. Nu prøver jeg at lave lidt kartoffelmos med gulerødder i til hende, og se om det kan glide ned.

Yoghurt er nemmere at få dem til at spise, det køler halsen en smule, også giver det ikke en følelse af at halsen rives op hele tiden.
God bedring med hende.

Ja min fantastiske uge fortsætter, min vaske maskine er nu stået af, midt på en lørdag :P og jeg aner intet om sådan en karl. Så nu vil jeg gå ud og tømme den for vand, også tror jeg at jeg vil grille en kylling og drikke et par øl, måske mange øl.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#15843 elwood 16 år siden

Hehe Bugsy Malone på Ramasjang nu her, satme lang tid siden jeg har set den film 8-)

Kan huske jeg var vild facineret af deres flødeskums tommy-guns som barn.

Nåja og Jodie Foster ser sku også ganske nydlig ud hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15844 Bobby Singer 16 år siden

Hmm tror at jeg vil se min første Star Trek film, har aldrig set det før, når dr HD viser Star Trek III: The Search For Spock i aften.
Idjit
Gravatar

#15845 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg sidder og ser "Passchendaele" - det viser sig desværre at den britiske udgave er i 1:85 og OAR er 2:35, men nu kan jeg da lige kigge filmen igennem og så evt. udskifte den med den canadiske udgave, der ser ud til at være regionsfri, i OAR og med et bedre lydspor.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15846 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg har lige set "The Young Victoria", endnu et kostumedrama, og synes den er på nogenlunde samme niveau som "Coco Chanel", måske endda lidt dårligere. En ting er i hvert fald sikkert, jeg skal ikke se flere kostumedramaer i aften, så "Bright Star" (som jeg har en forventning om er bedre end de to andre) må vente til en anden god dag.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#15847 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg opgav "Passchendaele", da det begyndte at irritere mig at den ikke var OAR, så jeg har bestilt den canadiske udgave i stedet.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15848 dyg 16 år siden

Jeg ville bruge eftermiddagen på at rydde op og gøre rent, så jeg startede med at smide Yeah Yeah Yeahs - Tell Me What Rockers To Swallow koncert-dvd'en i afspilleren, for at kunne synge lidt med mens jeg ryddede op... Det resulterede så i, at jeg sad og så hele koncerten på sofaen :(

Senere smed jeg så The Who live at the Isle of Wight festival på, og præcis det samme skete der. Så jeg har næsten ikke fået lavet noget i dag :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15849 filmz-Bruce 16 år siden

#15847 Hvordan var filmen ellers?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#15850 filmz-Utyske 16 år siden

#15849 -

De ca. 20-30 min. jeg så virkede ret lovende, jeg glæder mig i hvert fald til at se den i det rigtige format. :)

Skriv ny kommentar: