Jeg prøver at finde ud af de tekniske detaljer omkring den britiske udgave af Pandorum på BD, men det lader ikke til at de britiske BD-sites er så glade for at dele de detaljer.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Så er jeg i gang med sidste uge på jobsøgningskursus - så nu må jeg se om jeg kan få noget løntilskud bagefter. Lige nu virker det til at jeg kommer til at arbejde med noget arkivering på det lokale sygehus, det skulle være rimelig godt, om end det ikke er videre relevant for mig. Jeg har selv lige skrevet til Business Kolding, i håb om at de måske kunne bruge en gratis medarbejder, men det må jeg vente og se.
Timewarp på Discovery + Cheerleaders det er sku en win situation hehe. utrolig så simplt et koncept kan være så facinerende, ja de optager altså også andre tingmed deres high speed cam 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15901 filmz-Utyske 16 år siden
#15902 Highland Park 16 år siden
Ben Stiller sætter tåbelige journalister på plads
Sjov med sne:
http://xkcd.com/702/
#15903 tiany 16 år siden
Jeg har selv lige skrevet til Business Kolding, i håb om at de måske kunne bruge en gratis medarbejder, men det må jeg vente og se.
#15904 Thomsen 16 år siden
#15905 evermind 16 år siden
Forkert forum? :P
#15906 Thomsen 16 år siden
#15907 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15908 wimmie 16 år siden
:-O
Hvor er jeg glad for at jeg læste det du skrev ang. Tintin-raketten først ;)
Anyway, skal vi ikke se billeder af den...? (raketten?)
#15909 elwood 16 år siden
utrolig så simplt et koncept kan være så facinerende, ja de optager altså også andre tingmed deres high speed cam 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15910 evermind 16 år siden
Ooooh! :O
Endnu en grund til, at jeg glæder mig til næste Z-dag! :D