Gravatar

#15961 MOVIE1000 16 år siden

NOGEN SOM VED om KING KONG og THE THING er værd at købe på BD?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15962 filmz-Utyske 16 år siden

#15961 -

The Thing er, jeg ved ikke om King Kong er.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15963 filmz-Bruce 16 år siden

#15961 For den tekniske kvalitet er King Kong et køb værd.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#15964 filmz-jonasgr 16 år siden

Og for dem som også vil have karakter på Per Juul Carlsens anmeldelse af "Shutter Island", er den her :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#15965 Kiksmann 16 år siden

Så skal jeg til samtale om et par timer :) Nu håber jeg det kommer til at forløbe som det skal, ellers har jeg en chance igen imorgen, men dette job er det som har min største interesse :D
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#15966 Thomsen 16 år siden

Davenport--> Rart at høre, at det går bedre.

Evermind---> God bedring! Som Dr. Butcher MD sikkert ville sige: Tag to Panodil og en braaaain...

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#15967 filmz-Martychris 16 år siden

Nogen der så Curling igår??? Det var som forventet, en glidennde overgang til noget rigtig hårdt...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#15968 evermind 16 år siden

Tak folkens!

Og jeg analprober skam mig selv jævnligt. Min eneste fortrydelse er, at termometret er så lille ...

Feberen er faldet siden sengetid i går, men til gengæld er mit svælg stygt ømt og opsvulmet, så det nærmest ligner en dobbelthage. :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#15969 Thomsen 16 år siden

Oho. Vi må altså konkludere, at da din ende begyndte at blive for øm efter overkåd leg med analprobings, så begyndte du at babbe på termoteret i stedet for? :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#15970 evermind 16 år siden

#15969 Well, I was missing your rocket, sir! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: