Gravatar

#15951 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har lige set "Up", en af de bedre fra Pixar, må jeg sige. Om den havner i samlingen er ikke til at vide endnu.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15952 tiany 16 år siden

alt på min computer (i forbindelse med internettet) skal åbenbart fucke op i dag. Først virkede Christians Filmquiz ikke, så kunne jeg ikke logge på msn og nu er min browser holdt op med at blokere reklamer.
Valar morghulis
Gravatar

#15953 davenport 16 år siden

Har lige sat vækkeuret (hedder i dag en telefon) til 6.45. Plejer at være 7.30, men jeg skal ind på arbejdet og pille 20 computere fra, som der kommer flyttemænd og henter kl. 9. De går til Haderslev, som lige har fået sindsygt mange nye kandidater. Jeg skal derned på mandag og undervise. Det skal nok blive sjovt... Eller anderledes i hvert tilfælde. Det er vidst fleksjobbere, så målgruppen er en noget anden end dem jeg har nu.
Der er et andet firma vi dele bygning med, og en af deres "lærere" brokkede sig til mig den anden dag, fordi jeg ikke havde låst vores dør ud til baggården. Jeg sagde så til hende, at jeg havde bedt kandidaterne om at låse af efter sig, og så svarer hun sku "det gør den slags jo ikke!!"
Satans til menneskesyn!

Gider ikke op midt om natten....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15954 Lady Arwen 16 år siden

Den er nok blevet træt tiany... :)
Doctor Who <3
Gravatar

#15955 filmz-Bruce 16 år siden

#15946 Dejligt dejligt at høre :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#15956 NightHawk 16 år siden

# 15946 -

Super fedt at høre, at din datter har fået det bedre. :)

---------------------

Har lige genset "Across The Universe" og ku' sgu ikke lade være med at sidde og smågrine lidt, da "I Want To Hold Your Hand" kørte over skærmen. Grunden til det var, at jeg sidste weekend så filmen sammen med min far, (som er mega Beatles nørd), og han havde lidt svært ved at holde styr på hvem hende Prudence var forelsket i, i sån en grad, at det lykkedes ham at forveksle to skuespillere, der slet ikke ligner hinanden. :D

Han var nemlig først overbevist om, at hun var Judes kæreste fra england, men blev så efterfølgende enig med sig selv om, at Prudence blot havde et crush på Jude.

Men, sån hang det nu slet ikke sammen, som den opmærksomme seer vil ku' spotte her i klippet med "I Want To Hold Your Hand", (i en version jeg i øvrigt elsker højt), hvor det var tydeligt for mig første gang jeg så filmen, hvem sangen er rettet mod og som desuden følges op senere i filmen i en montage med Sadie, (her gik det heller ikke op for min far. :D).

Troede egenlig blot det var en myte, men er efterhånden blevet overbevist om, at jeg har en gaydar indbygget. :) Nok snak, tjek sangen ud, den er kort og godt fantastisk :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#15957 davenport 16 år siden

:) tak skal i ha :)

Sidder og halv-ser det der kvindecurling. Hende Madeline Dupont ligner altså søsteren. Søsteren er grim som en tårnboer, og lillesøsteren har bare arvet trækkene. Hvis jeg nu havde set lillesøsteren først var hun måske lækker. Nu er hun bare en smule skræmmende...
Gravatar

#15958 evermind 16 år siden

Jeg har sygemeldt mig for i morgen, hvor jeg ellers skulle møde ind kl. 6.30. Jeg tilbragte dagen i dag syg på arbejdet, fordi jeg havde en opgave, der nødvendigvis skulle gøres færdig, men da jeg kom hjem og konstaterede en temperatur på 39,1, stoppede knoklefesten.

Nu står den på sofa, film og komme til hægterne, selv om jeg nok er for træt til at se noget færdig lige nu ...

@davenport
Godt at høre, at det går bedre med "lillen" igen! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#15959 filmz-Martychris 16 år siden

Yep Davenport, godt at høre med din datter...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#15960 davenport 16 år siden

Thx guys :)

Evermind, hvordan ved du hvad temp er? Har du lavet en analprobe? (God bedring!)

Skriv ny kommentar: