Har lige overtaget en HTC S740 i stedet for min S730 - men regner stadig med at skal have Desire senere - hvis den altså kommer igennem kærestens kvalitetskrav, han skal jo lige gennemteste den først.
Bruce> Det var dog en fesen liste...altså der er da film imellem jeg gerne vil se (og nej, IKKE Sex and the City 2), men hvis det er de mest ventede, så er jeg også pænt skuffet. Men mon ikke der er film der i vores verden vil komme til at overgå dem? Lad os håbe...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Droppede igen at smutte i Cinemateket til den månedlige Psych-Out-forestilling. Denne gang var det ellers de to Andy Warhold-producerede gysekomedier fra 70'erne med Udo Kier som henholdsvis Dracula og Frankenstein. Vejret bad mig om at holde mig hjemme... og så har jeg jo dem på dvd, selvom jeg nu gerne ville have set dem med et publikum. Nu må det sne-halløj da også snart stoppe. Hvad blev der af den der globale opbevaring, som alle snakker om?
Har i stedet set et afsnit af TV2's dokudrama om gamle mord og overvejer nu, om jeg skal pisse kæresten af ved at sætte en gyserfilm på. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Åh, det har været en hård, men god dag. Jeg var jo på Haderslevkontoret, og min chef arbejdede hele dagen på at få hul igennem til Kolding Kommune, da vi afventede en beslutning om vi kan få en ny kontrakt. Sidst på formiddagen skete det så, og de sagde ja! Jeg får 350 kandidater der skal have foretaget 3 mdrs opfølgning, og det lagt sammen med coaching, er min kalender fuld. Det er bare så fucking fedt. Jeg lå på vippen til at ryge til Haderslev, og Odense havde udset mig dertil, hvis der ikke skete noget, så jeg er ret lykkelig lige nu. Men træt!!
Og der er lagt et udbud ud i dag, som vi byder ind på også, og så skal der ansættes folk, hvis vi vinder den. Det er lige pludselig blevet spændende at være mig..
Og min chef lovede at den kommende lønforhøjelse (som ikke er forhandlet endnu) bliver bagudreguleret..
:D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#16027 Det lyder godt med forløsning på den front også! Så bliver det en god weekend :) Og husk IKKE kig nogle i øjnene på gaden! Det er jo efterhånden en handling lig uagtsomt manddrab i nogle zoner.
Undertegnede har endelig fået hul igennem det danske sygehus væsen. Fik lov og vælge privathospital i Frederiksværk til MR/CT scanning istedet for at vente endne en måned på det offentlige. Så forhåbentlig god det nu også mod bedre tider på den front.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg skal prøve ;) Ligger Skælbækgade langt fra Hovedbanegården? Jeg er altid nervøs for at fare vild i København, trods det, at jeg føler mig afslappet i fx. New York og Prag... sært!
Og tillykke med frit sygehus :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#16021 filmz-Bruce 16 år siden
#16022 tiany 16 år siden
#16023 wimmie 16 år siden
Men mon ikke der er film der i vores verden vil komme til at overgå dem?
Lad os håbe...
#16024 filmz-Bruce 16 år siden
#16025 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16026 Thomsen 16 år siden
Har i stedet set et afsnit af TV2's dokudrama om gamle mord og overvejer nu, om jeg skal pisse kæresten af ved at sætte en gyserfilm på. :-)
#16027 davenport 16 år siden
Sidst på formiddagen skete det så, og de sagde ja! Jeg får 350 kandidater der skal have foretaget 3 mdrs opfølgning, og det lagt sammen med coaching, er min kalender fuld. Det er bare så fucking fedt. Jeg lå på vippen til at ryge til Haderslev, og Odense havde udset mig dertil, hvis der ikke skete noget, så jeg er ret lykkelig lige nu. Men træt!!
Og der er lagt et udbud ud i dag, som vi byder ind på også, og så skal der ansættes folk, hvis vi vinder den. Det er lige pludselig blevet spændende at være mig..
Og min chef lovede at den kommende lønforhøjelse (som ikke er forhandlet endnu) bliver bagudreguleret..
:D
#16028 davenport 16 år siden
#16029 filmz-Bruce 16 år siden
Undertegnede har endelig fået hul igennem det danske sygehus væsen. Fik lov og vælge privathospital i Frederiksværk til MR/CT scanning istedet for at vente endne en måned på det offentlige. Så forhåbentlig god det nu også mod bedre tider på den front.
#16030 davenport 16 år siden
Ligger Skælbækgade langt fra Hovedbanegården? Jeg er altid nervøs for at fare vild i København, trods det, at jeg føler mig afslappet i fx. New York og Prag... sært!
Og tillykke med frit sygehus :)