Jeg har lige læst plottet til en bog Darren Aronofsky muligvis vil filmatisere: " The pic follows a young film student who concludes that B-movies are part of an intricate plot to destroy life on Earth. " Jeg kan ikke helt gennemskue hvilken genre det er, men det lyder da underholdende :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg fik lige set X-files igår, og jeg kendte jo udemærket afsnittet, det er det med de mystiske dødsfald under en udgravnings ekspidition og en hvis professor der er gået hen og blevet sindsyg lige pludselig. Mulder and Scully tager op for at undersøge det nærmer.
Det geniale ved det afsnit
er at man så finder ud af at ham professoren ikke er blevet sindsyg, men det er alle de andre, som er blevet smittet af den såkaldte Spore, og han er den eneste som ik er smittet, og derfor har han dræbt sine kollegaer, fordi han fandt ud af hvor farlig organismen var.
Her vendes bøtten lige 180, hvor vi som seer regner med manden er blevet sindsyg, og han bare skal stoppes.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3207 - jeg ved ikke lige om jeg kan sætte mig ind i at B-film skulle ødelægge alt liv på jorden, men ideen lyder da interessant og som en god ramme for en historie. Hvor har du bestilt den og til hvilken pris?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
det var også mere rammen og det at den omhandlede B-film jeg ku sætte mig ind i. Ikke det der ødelæggen jorden. Anyways....jeg bestilte den ved Saxo, da min oldtime favorite bog-site Bookdepository åbenbart ikke vil sende til DK længere?! Håber de laver det om. Men jeg fandt den til 120,- . Så må vi se hvad det er for noget?! Men igen...tak for heads up!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Hygger mig med at planlægge arbejde i det nye år, og så har vi vores dejlige barnebarn på 6 år på ferie hos os. Det er et møgtrist vejr i disse dage, så den står på hjemmehygge, god mad og film fra LOVEFILM, samt ikke mindst 10-20 projekter som vores barnebarn finder på: hulebyggeri, sjippetov, "gæt hvilken hånd jeg har din kuglepen i", rideture, papirflyvere, filmkiggeri ('Madagascar'), reparation af en ødelagt hunde-kalender med tape ..... o.s.v.
#3201 Guts 15 år siden
I know the feeling!!
#3202 lagoni 15 år siden
#3203 elwood 15 år siden
Det geniale ved det afsnit
Her vendes bøtten lige 180, hvor vi som seer regner med manden er blevet sindsyg, og han bare skal stoppes.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3204 Guts 15 år siden
Hvad er titlen på den bog?
#3205 wiseguy 15 år siden
#3206 lagoni 15 år siden
#3207 Guts 15 år siden
Takker! Havde selv lige fundet ud af det. Har lige bestilt den, da det jo lyder som et plot jeg sagtens kan sætte mig ind i.
#3208 lagoni 15 år siden
#3209 Guts 15 år siden
#3210 BN 15 år siden