Start: Københavns Hovedbanegård, København, København V Slut: Skelbækgade, København
Beskrivelse
Start i retning mod syd-øst på Bernstorffsgade, kør 79 m 0,1 km Sving til højre ind på Tietgensgade, kør 38 m 0,3 km Sving ind på Tietgensbro, kør 0,2 km 1,1 km Sving til venstre ind på Ingerslevsgade, kør 0,8 km 1,3 km Sving til højre ind på Skelbækgade, kør 0,2 km
:)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#16033 - Uh jeg kan godt lide 19 den er lidt sær men ok :D - der er et eller andet underligt ved den quiz - havde gættet 12 (eller 13) og da jeg logger ind er den så pludselig kun på 10... men har da fundet dem som jeg havde gættet igen nu - bare mærkeligt den ikke har "gemt" det...
#16037 - jo når man godt kan lide hovedrolleindehaveren er den god :D haha men nej filmisk ikke specielt - kan bare godt lide vinklen på historien om "hovedpersonen".. Er på 13... og der er ihvertfald 5 af dem jeg har set som jeg ikke kan huske hvad er...
#16031 filmz-Bruce 16 år siden
www.krak.dk
Start: Københavns Hovedbanegård, København, København V
Slut: Skelbækgade, København
Beskrivelse
Start i retning mod syd-øst på Bernstorffsgade, kør 79 m
0,1 km Sving til højre ind på Tietgensgade, kør 38 m
0,3 km Sving ind på Tietgensbro, kør 0,2 km
1,1 km Sving til venstre ind på Ingerslevsgade, kør 0,8 km
1,3 km Sving til højre ind på Skelbækgade, kør 0,2 km
:)
#16032 davenport 16 år siden
#16033 lagoni 16 år siden
#16034 Lady Arwen 16 år siden
#16035 Steffan Rasmussen 16 år siden
# ...34 - Christian havde et crash på et tidspunkt, og måtte lægge en back-up op.
#16036 Lady Arwen 16 år siden
#16037 elwood 16 år siden
19'eren er kun fordi jeg har set den for ganske nylig jeg ku huske den, det er ikke en film man ser fordi man synes den er go, det er den ikke 8-)
Så fik jeg også lige 20'eren, og 7'erne, synes nok manden virkede bekendt.
Er oppe på 17 nu, jeg er ret godt tilfreds.
33'eren irreter mig grusomt, fordi jeg tror faktisk den stammer fra en af de gamle Troldspejlet intro'er, ved hvertfald jeg har set de læber før.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16038 Lady Arwen 16 år siden
Er på 13... og der er ihvertfald 5 af dem jeg har set som jeg ikke kan huske hvad er...
#16039 davenport 16 år siden
#16040 elwood 16 år siden
Jeg så den som en del af Diamond in the rough filmaften, som jeg laver sammen med gi-jones.
Kan slet ikke huske så meget fra den mere faktisk.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"